PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 26 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » €žWięcej na radość z życia€ i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla



Pozostałe

Jakub Klimczyk awansował w TikToku, WirtualneMedia.pl

Wydawca €žWprost€ i €žDo Rzeczy€ bez 2 mln zł zysku. Wzrosły wpływy, WirtualneMedia.pl

Apple TV+ w Polsce za darmo na konsolach Xbox, WirtualneMedia.pl

Węże 2024 rozdane. Najgorszy film roku wybrany, WirtualneMedia.pl

Autor kryminałów opowie w Jedynce o historii, WirtualneMedia.pl

Nowy kanał naziemny będzie obsługiwany przez TVN Media, WirtualneMedia.pl

Nowa dziennikarka w €ž19.30€. Przeszła z Wirtualnej Polski, WirtualneMedia.pl

Pięć nowych stacji Canal+ Polska, WirtualneMedia.pl

Google znów to robi. Chodzi o ciasteczka w Chrome, WirtualneMedia.pl

Polsat przesuwa powrót €žMust be the music€ na antenę, WirtualneMedia.pl

Sekielski nie będzie już naczelnym €žNewsweeka€. €žDobry czas, choć pozbawiony wystrzałowych dokonań€, WirtualneMedia.pl

Lionelo klientem LuckyYou, WirtualneMedia.pl

Magdalena Galant po 13 latach odchodzi z 38 Content Communication, WirtualneMedia.pl

Teads Outstream przoduje po przyjęciu przez Google standardów IAB, WirtualneMedia.pl

Cooler Master ma nowość dla fanów niskich temperatur, Telepolis.pl

Jak nowe przepisy budowlane wpłyną na ceny mieszkań, DI.com.pl

Obozy młodzieżowe w Polsce - zapewnij swojemu dziecku niezapomniane wakacje!, DI.com.pl

Ethereum kurs - Jak obserwować i prognozować kurs Ethereum?, DI.com.pl

RELACJA. 793. dzień wojny. Zełenski o dostawach broni, wPolityce.pl

TYLKO U NAS. Wassermann nie poparła Gibały. "Nie żałuję", wPolityce.pl

€žWięcej na radość z życia€ i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla

WirtualneMedia.pl, 26.04.2018

Lidl Polska zaczyna nowy cykl marketingowy pod hasłem €žWięcej na radość z życia€. W reklamach będą występować autentyczni klienci tych sklepów opowiadający o swoim życiu. Karol Okrasa i Daria Ładocha będą pojawiali się w komunikacji Lidla znacznie rzadziej.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Polskie sieci mają dosyć wojny cenowej Lidla i Biedronki, 21.03.24

UOKiK: Nieczytelne zasady i brak informacji w promocjach Lidla i Biedronki, 16.03.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024