Polska Prasa »
» UOKiK: Nieczytelne zasady i brak informacji w promocjach Lidla i Biedronki
Pozostałe
• Tego nie rób na telefonie. Wjazd na konto bankowe gwarantowany,
• Rząd ma się zająć rewizją KPO! Co ulegnie zmianie?,
• Rusza konwencja PiS. Gliński: Zmiana traktatów zagrożeniem,
• SN uznał legalność Pegasusa. Wąsik do Tuska: Koniec cyrku,
• Unia Europejska nakłada na Shein nowe obowiązki,
• Nawet dziennikarka "Newsweeka" ma już dość Wrzosek!,
• Na co Sienkiewicz wydał 131 tys. zł? Prof. Gliński ujawnia,
• Jakubiak: Sikorski to narcyz, myśli tylko o swoich układach,
• TVN odcina się od Dagmary Kaźmierskiej. Show znika z Playera,
• Lewica zatwierdziła listy do PE. Znamy "jedynki",
• Oświadczenie majątkowe Donalda Tuska na stronie KPRM,
• Przypominamy zapomniany tekst z zamierzchłej epoki,
• Włochy chcą wpisać suwerenność żywnościową do konstytucji,
• Semka ostrzega przed skutkami głosowania ws.języka śląskiego,
• Canal+ usunął z oferty satelitarnej sześć kanałów,
• Nintendo Switch 2 ma być większą konsolą od poprzednika,
• Netflix pokaże film Bokser. Eryk Kulm Jr w roli głównej,
• Czy pomyliliśmy się polecając nowy hit Netfliksa Reniferek? Tego nie powiedział nam twórca,
• Kto skomentuje mecze reprezentacji Polski na Euro 2024?,
• Andrzej Morozowski zniknął z anteny TVN24. Stacja tłumaczy przyczyny,
WirtualneMedia.pl, 16.03.2024
Prezes UOKiK interweniował w sprawie nieczytelnych zasad i braku odpowiednich informacji o cenach w akcjach promocyjnych Lidla i Biedronki - poinformował Urząd.
Podobne
• Polskie sieci mają dosyć wojny cenowej Lidla i Biedronki,
• UOKiK zajął się akcjami promocyjnymi dyskontów!,
• UOKiK stawia zarzuty Shell,
• Zysk Biedronki pod presją promocji i płac. Przybędzie ponad 100 sklepów,