Pozostałe
• T-Mobile powiększył zasięg 5G. Sieć przyspieszyła, są nowe miasta,
• Porażka neo-TVP! Z własnej winy nie pokaże meczu Barcelony,
• Obrona Muzeum Pamięć i Tożsamość! Ważne słowa,
• Szef Służby Więziennej: Oddaję się do dyspozycji premiera,
• Odlot! Suchanow sugeruje, że Stanowski to rosyjski agent,
• Mariusz Błaszczak: Politycy KO powielają kłamstwa ws. wiz,
• Tusk: Trzaskowski jest kandydatem obywatelskim i niezależnym,
• Tusk odwołał szefa SW! Błaszczak: To Bodnar powinien odejść,
• Zasadził drzewa, a potem celny cios! Nawrocki kontra TVN,
• Thurnbichler trenerem niemieckiej kadry B w skokach,
• Co robił Trzaskowski przed debatą? "Psikuta przy Rafale...",
• MKiDN: W Puźnikach ustalono zasięg i wielkość mogiły,
• ZPR Media rusza z podcastem prezydenckim. Poprowadzą go m.in. gospodarze słynnej debaty,
• Szalona promocja w Media Expert. Ten szybki, 20 000 mAh powerbank może być Twój za 39 zł,
• Ten gadżet to niezbędnik przy zakrapianej majówce. Pozwoli uniknąć tragedii,
• "Gazeta Wyborcza" teraz też do słuchania. Dzięki AI,
• T-Mobile zachęca do burzenia. Czekają iPhoney i konsole PlayStation,
• Ulefone Armor X32 nowa seria niedrogich pancerniaków,
• To nie błąd cenowy! Ten telewizor QLED naprawdę możesz dziś kupić za 999 zł,
• Woch: Coś się dzieje na Woronicza niedobrego,
WirtualneMedia.pl, 09.08.2024
Wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w II kwartale 2024 r. w trzech segmentach rynku (klasyczne OOH, city transport, digital OOH) sięgnęła 219,04 mln zł. To wzrost rok do roku o 20,7 proc. - wynika z danych opracowanych przez OOHlife Izbę Gospodarczą (dawne IGRZ) i Starcom (Publicis Groupe).
Podobne
• Polska złożyła wniosek o unijną klauzulę wyjścia!,
• Polska wymiera. Szokujące dane GUS. Jest nas mniej o 147 tys,
• Szef BNP Paribas Polska tłumaczył, dlaczego Polacy nie lubią banków. Teraz przeprasza,