Pozostałe
• Google Chrome z bardzo przydatną funkcją. W końcu się doczekaliśmy,
• Europa chce być liderem AI. Ma w tym pomóc nowa inicjatywa UE,
• Cena PlayStation 5 Pro to może być dopiero początek. Idzie drożyzna?,
• Nowe wieści w sprawie finałowego sezonu hitu Netflixa,
• Czarne chmury nad BMW. Firma wycofuje 1,5 mln samochodów,
• SONDAŻ. Kto wygrał debatę w USA? Przewaga Harris nad Trumpem,
• "Die Welt" ostrzega: To grozi poważnym konfliktem z Polską,
• Atak nożownika w Andrychowie. Ranił dwie kobiety,
• "Demokracja walcząca"? Bodnar próbuje tłumaczyć słowa Tuska,
• Jacek Sasin: Na mnie trwa od wielu miesięcy polowanie,
• Będą zmiany we władzach Cyfrowego Polsatu. Spółka Solorza zwołuje walne,
• Biedronka się rozpędza. Dziś ruszyła kolejna szalona przecena,
• Opóźnione dodatki do pensji w Polskim Radiu. Szefowie proszą o cierpliwość,
• Tego jeszcze nie grali. mObywatel przypomni o szczepieniu,
• Action rozpieszcza fanów elektroniki. Ten gadżet może zadziwić,
• Lidl kusi majsterkowiczów. Przydatne narzędzia za grosze,
• PO chwali się czystkami w SSP. Celna riposta Sasina,
• Chadecy zerwali negocjacje z rządem Scholza nt. migracji!,
• Ukąszenia tego komara mogą być nawet śmiertelne,
• Na Sony spadła lawina krytyki. Chodzi o PlayStation 5 Pro,
WirtualneMedia.pl, 09.08.2024
Wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w II kwartale 2024 r. w trzech segmentach rynku (klasyczne OOH, city transport, digital OOH) sięgnęła 219,04 mln zł. To wzrost rok do roku o 20,7 proc. - wynika z danych opracowanych przez OOHlife Izbę Gospodarczą (dawne IGRZ) i Starcom (Publicis Groupe).
Podobne
• Suchoń nie będzie już przewodniczącym klubu Polska 2050-TD,
• Polska liderem europejskiego NATO? Bądźmy ostrożni,
• Lawina oszustw paczkowych CERT Polska apeluje o czujność,