PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Sobota, 27 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Barbara Pasterczyk, ING: "Budowanie marki w dzisiejszym świecie to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność"



Pozostałe

To nowy hit Steama. Na dodatek stworzony przez Polaka, Telepolis.pl

Nawet dziennikarka "Newsweeka" ma już dość Wrzosek!, wPolityce.pl

Na co Sienkiewicz wydał 131 tys. zł? Prof. Gliński ujawnia, wPolityce.pl

Jakubiak: Sikorski to narcyz, myśli tylko o swoich układach, wPolityce.pl

TVN odcina się od Dagmary Kaźmierskiej. Show znika z Playera, wPolityce.pl

Lewica zatwierdziła listy do PE. Znamy "jedynki", wPolityce.pl

Oświadczenie majątkowe Donalda Tuska na stronie KPRM, wPolityce.pl

Przypominamy zapomniany tekst z zamierzchłej epoki, wPolityce.pl

Włochy chcą wpisać suwerenność żywnościową do konstytucji, wPolityce.pl

Semka ostrzega przed skutkami głosowania ws.języka śląskiego, wPolityce.pl

Canal+ usunął z oferty satelitarnej sześć kanałów, WirtualneMedia.pl

Nintendo Switch 2 ma być większą konsolą od poprzednika, Telepolis.pl

Netflix pokaże film €žBokser€. Eryk Kulm Jr w roli głównej, WirtualneMedia.pl

Czy pomyliliśmy się polecając nowy hit Netfliksa €žReniferek€? Tego nie powiedział nam twórca, WirtualneMedia.pl

Kto skomentuje mecze reprezentacji Polski na Euro 2024?, WirtualneMedia.pl

Andrzej Morozowski zniknął z anteny TVN24. Stacja tłumaczy przyczyny, WirtualneMedia.pl

Znani youtuberzy tworzą nowy kanał. Będą konkurencją dla gigantów?, WirtualneMedia.pl

Stanowski i Mentzen ofiarami przestępców. Ekspert: Wszyscy jesteśmy narażeni, WirtualneMedia.pl

Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!, wPolityce.pl

Albo Polska, albo Niemcy. Nie ma narodowości śląskiej, wPolityce.pl

Barbara Pasterczyk, ING: "Budowanie marki w dzisiejszym świecie to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność"

WirtualneMedia.pl, 23.03.2024

- Nowe technologie i rozwiązania z obszaru AI coraz mocniej wkraczają w nasze życie. To szeroko zakrojona zmiana, której już nie zatrzymamy. Ważne, aby świadomie korzystać z jej potencjału. Te marki, które jako pierwsze nauczą się wychwytywać szanse, które stwarza AI i zaczną szybko implementować rozwiązania, będą w stanie budować masowe, relewantne, a zarazem bezpieczne rozwiązania dla swoich klientów - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Prezydent: Nuclear Sharing to odpowiedź na działania Rosji, 26.04.24

Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!, 25.04.24

"It is going to drain Poles pockets in the next few years", 24.04.24

Smoleńsk. Barbara Stasiak: 10 kwietnia zawsze będzie trudny, 10.04.24

Cios w kandydatkę PiS do samorządu. Barbara Nowak wytrzyma, 03.04.24

Barbara Nowak: Dokąd my, Polacy, zmierzamy?, 27.03.24

TVP wcieli marketing do biura reklamy. €žOdbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku€, 26.03.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024