Polska Prasa »
» Barbara Pasterczyk, ING: "Budowanie marki w dzisiejszym świecie to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność"
Pozostałe
• To nowy hit Steama. Na dodatek stworzony przez Polaka,
• Nawet dziennikarka "Newsweeka" ma już dość Wrzosek!,
• Na co Sienkiewicz wydał 131 tys. zł? Prof. Gliński ujawnia,
• Jakubiak: Sikorski to narcyz, myśli tylko o swoich układach,
• TVN odcina się od Dagmary Kaźmierskiej. Show znika z Playera,
• Lewica zatwierdziła listy do PE. Znamy "jedynki",
• Oświadczenie majątkowe Donalda Tuska na stronie KPRM,
• Przypominamy zapomniany tekst z zamierzchłej epoki,
• Włochy chcą wpisać suwerenność żywnościową do konstytucji,
• Semka ostrzega przed skutkami głosowania ws.języka śląskiego,
• Canal+ usunął z oferty satelitarnej sześć kanałów,
• Nintendo Switch 2 ma być większą konsolą od poprzednika,
• Netflix pokaże film Bokser. Eryk Kulm Jr w roli głównej,
• Czy pomyliliśmy się polecając nowy hit Netfliksa Reniferek? Tego nie powiedział nam twórca,
• Kto skomentuje mecze reprezentacji Polski na Euro 2024?,
• Andrzej Morozowski zniknął z anteny TVN24. Stacja tłumaczy przyczyny,
• Znani youtuberzy tworzą nowy kanał. Będą konkurencją dla gigantów?,
• Stanowski i Mentzen ofiarami przestępców. Ekspert: Wszyscy jesteśmy narażeni,
• Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!,
• Albo Polska, albo Niemcy. Nie ma narodowości śląskiej,
WirtualneMedia.pl, 23.03.2024
- Nowe technologie i rozwiązania z obszaru AI coraz mocniej wkraczają w nasze życie. To szeroko zakrojona zmiana, której już nie zatrzymamy. Ważne, aby świadomie korzystać z jej potencjału. Te marki, które jako pierwsze nauczą się wychwytywać szanse, które stwarza AI i zaczną szybko implementować rozwiązania, będą w stanie budować masowe, relewantne, a zarazem bezpieczne rozwiązania dla swoich klientów - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Podobne
• Prezydent: Nuclear Sharing to odpowiedź na działania Rosji,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• "It is going to drain Poles pockets in the next few years",
• Smoleńsk. Barbara Stasiak: 10 kwietnia zawsze będzie trudny,
• Cios w kandydatkę PiS do samorządu. Barbara Nowak wytrzyma,
• Barbara Nowak: Dokąd my, Polacy, zmierzamy?,
• TVP wcieli marketing do biura reklamy. Odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku,