Pozostałe
• Nie żyje polski youtuber i gracz w FIFA,
• Potocki: ExposĂŠ Sikorskiego jak wywody spod budki z piwem,
• Grabowski:Wybory do PE dot. zachowania niepodległości Polski,
• Dreame X40 Ultra sprząta jak żaden inny - test,
• Tego nie rób na telefonie. Wjazd na konto bankowe gwarantowany,
• Rząd ma się zająć rewizją KPO! Co ulegnie zmianie?,
• Rusza konwencja PiS. Gliński: Zmiana traktatów zagrożeniem,
• SN uznał legalność Pegasusa. Wąsik do Tuska: Koniec cyrku,
• Unia Europejska nakłada na Shein nowe obowiązki,
• Nawet dziennikarka "Newsweeka" ma już dość Wrzosek!,
• Na co Sienkiewicz wydał 131 tys. zł? Prof. Gliński ujawnia,
• Jakubiak: Sikorski to narcyz, myśli tylko o swoich układach,
• TVN odcina się od Dagmary Kaźmierskiej. Show znika z Playera,
• Lewica zatwierdziła listy do PE. Znamy "jedynki",
• Oświadczenie majątkowe Donalda Tuska na stronie KPRM,
• Przypominamy zapomniany tekst z zamierzchłej epoki,
• Włochy chcą wpisać suwerenność żywnościową do konstytucji,
• Semka ostrzega przed skutkami głosowania ws.języka śląskiego,
• Canal+ usunął z oferty satelitarnej sześć kanałów,
• Nintendo Switch 2 ma być większą konsolą od poprzednika,
WirtualneMedia.pl, 22.03.2024
Od marca br. działania w obszarze komunikacji i PR Netfliksa w Polsce wspierają agencje K+PR oraz Bosko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Platforma zdecydowała się zakończyć współpracę z agencją MSL, która od ośmiu lat obsługiwała serwis w Polsce.
Podobne
• Netflix pokaże film Bokser. Eryk Kulm Jr w roli głównej,
• Streaming oglądamy najchętniej na telewizorach. Netflix liderem,
• Netflix odkrył karty. Jakie seriale i filmy zobaczymy w tym roku?,