Pozostałe
• Kard. Comastri: Historia dowodzi, że Jan Paweł II miał rację,
• Konsternacja rządzących po słowach Hołowni o złotym,
• Mosiński interweniuje ws. skandalicznych słów Józefaciuka,
• Sikorski drwi z Saryusz-Wolskiego. "Dorwać do koryta",
• Kościół przeciw chrześcijańskiemu państwu wyznaniowemu,
• Komentarze po konwencji PiS. "Mocna ofensywa merytoryczna",
• Przejmujący apel papieża: Ludzie starsi nie mogą być sami,
• Heyup Boxe Lite - tani projektor na Euro 2024 - test,
• Saryusz-Wolski kandydatem PiS na komisarza UE!,
• Jest deklaracja kandydatów PiS do PE. Podpisała ją B. Szydło,
• Iga Świątek na okładce symulatora tenisa TopSpin 2K25,
• Odnaleziono ciało żołnierza! Zaginął podczas nurkowania,
• Ozdoba: Będą udawali, że decyzji SN ws. Pegasusa nie ma,
• Cenzura z Brukseli, czyli czego nie wolno mówić o Ukrainie,
• Morawiecki: PiS to gwarancja utrzymania suwerenności Polski,
• Szydło: Nie każdy, kto krytykuje UE, chce Polexitu,
• Roksa.pl. Jest wyrok. Właściciel musi oddać 9 mln złotych,
• Popularni producenci zmieniają taktykę. Jeszcze im mało?,
• Ależ absurd! Kowal zaczął w programie krzyczeć na... Grochal,
• Blik z wyczekiwaną nowością. Ponad 1 mln Polaków odczuwalnie skorzysta,
WirtualneMedia.pl, 14.03.2024
Już po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works. Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią Złap hakera". W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz Yes.
Podobne
• Prezydent: Nuclear Sharing to odpowiedź na działania Rosji,
• VeloBank z cyfrową nowością. Potrzebujesz tylko apkę mObywatel lub e-Dowód,
• Bank Pekao S.A. partnerem wydarzenia Red Bull Konkurs Lotów,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• YouTube Music przejmie obowiązki innej aplikacji. Skorzystasz?,
• "It is going to drain Poles pockets in the next few years",
• Polski bank centralny stulecie wyzwań,
• Rozdano nagrody CMO Awards. Krzysztof Ziewiec z BLIKA z Grand Prix,
• Na telewizorach na streaming przypada w Polsce już ponad 8 proc. YouTube przed Netfliksem,
• YouTube Music goni konkurencję. Już nie przegapisz nowości,
• Kanały A+E Networks w pięciu nowych kablówkach,