Pozostałe
• Rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego już poza spółką,
• Nowe łącze NASA wystarczy, by oglądać Netflixa w kosmosie,
• Samsung Galaxy A35 test. Polacy pokochają ten smartfon,
• Kolarski: Prezydent konsultował Nuclear Sharing z rządem PiS,
• Sikorski vs Sikorski. Mocna konfrontacja jego wypowiedzi,
• Zmiany w traktatach UE. Dobitny komentarz Karskiego,
• Recenzja Moto Buds+: Wielkie pozytywne zaskoczenie,
• Rosja zatrzymuje kolejnych dziennikarzy. AP zaniepokojona,
• Fogiel zakpił z Tuska. "Lepiej żeby wziął aspirynę,
• Protest Ostatniego Pokolenia. Karetka zablokowana w korku,
• Tak sprzedają się największe hity PlayStation. Wyciekły dane,
• Skandal w Huawei. Pura ściąga ubrania,
• Atak Tuska na konferencją CPAC. Mocna riposta Mastalerka,
• Na konwencji PiS sprzeciw wobec europejskiego superpaństwa,
• Wiadomo, kto wystartuje z PSL do europarlamentu,
• Apel władz Rygi. Aby piwnice mogły służyć jako schron,
• SONDAŻ. Polacy mocno podzieleni ws. handlu w niedzielę,
• Izrael zawiesi broń? Ministrowie grożą obaleniem rządu,
• PiS broni złotówki i suwerenności Polski. Dwa mocne spoty,
• Autopilot Tesli zamieszany w setki wypadków, w tym również śmiertelne,
Telepolis.pl, 13.03.2024
Sieć Douglas w najnowszej kampanii marketingowej postanowiła wykorzystać wirtualną influencerkę, stworzoną przez komputer.Sieć Douglas, we współpracy z MullenLowe Warsaw, studiem Truskavka i Krzysztofem Kujawskim z Humanverse rozpoczęła nową kampanię marketingową. Nie byłoby w niej nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że do reklamy zaangażowano wirtualną influencerkę. Część osób może ją kojarzyć z TikToka informują Wirtualne Media. Wirtualna influencerka promuje kosmetyki Nową ambasadorką maskary Mini Maxi została Meta Queen,...
Podobne
• Ta gwiazda za chwilę wybuchnie. Zobaczysz to gołym okiem,
• Google Chrome z kluczową zmianą. Częściej zobaczysz ostrzeżenia,