Pozostałe
• Przejmujący apel papieża: Ludzie starsi nie mogą być sami,
• "Obronimy polską suwerenność"! Nowe spoty PiS,
• Heyup Boxe Lite - tani projektor na Euro 2024 - test,
• Saryusz-Wolski kandydatem PiS na komisarza UE!,
• Jest deklaracja kandydatów PiS do PE. Podpisała ją B. Szydło,
• Iga Świątek na okładce symulatora tenisa TopSpin 2K25,
• Odnaleziono ciało żołnierza! Zaginął podczas nurkowania,
• Ozdoba: Będą udawali, że decyzji SN ws. Pegasusa nie ma,
• Cenzura z Brukseli, czyli czego nie wolno mówić o Ukrainie,
• Morawiecki: PiS to gwarancja utrzymania suwerenności Polski,
• Szydło: Nie każdy, kto krytykuje UE, chce Polexitu,
• Roksa.pl. Jest wyrok. Właściciel musi oddać 9 mln złotych,
• Popularni producenci zmieniają taktykę. Jeszcze im mało?,
• Ależ absurd! Kowal zaczął w programie krzyczeć na... Grochal,
• Blik z wyczekiwaną nowością. Ponad 1 mln Polaków odczuwalnie skorzysta,
• Morawiecki do Tuska: "Jest Pan nędznym propagandystą",
• Kohut zaczyna od języka, a zatrzyma się na śląskim państwie?,
• Żałosny atak Tuska na Morawieckiego! Politycy ZP ripostują,
• Jedynki Lewicy do PE. Wizja superpaństwa całkiem blisko,
• Atak ukraińskich dronów na lotniska i rafinerie w Rosji!,
WirtualneMedia.pl, 26.02.2024
Gigant spożywczy NestlĂŠ w tym roku wyda na marketing o 50 proc. większą sumę niż w 2023 powiedziała w podcaście IAA Power Hour Jolanta Borowska, head of marketing & consumer communication w NestlĂŠ CEE.
Podobne