Polska Prasa »
» Reklamy w streamingu przynoszą zyski, ale część osób przez nie rezygnuje
Pozostałe
• Unia Europejska nakłada na Shein nowe obowiązki,
• To nowy hit Steama. Na dodatek stworzony przez Polaka,
• Nawet dziennikarka "Newsweeka" ma już dość Wrzosek!,
• Na co Sienkiewicz wydał 131 tys. zł? Prof. Gliński ujawnia,
• Jakubiak: Sikorski to narcyz, myśli tylko o swoich układach,
• TVN odcina się od Dagmary Kaźmierskiej. Show znika z Playera,
• Lewica zatwierdziła listy do PE. Znamy "jedynki",
• Oświadczenie majątkowe Donalda Tuska na stronie KPRM,
• Przypominamy zapomniany tekst z zamierzchłej epoki,
• Włochy chcą wpisać suwerenność żywnościową do konstytucji,
• Semka ostrzega przed skutkami głosowania ws.języka śląskiego,
• Canal+ usunął z oferty satelitarnej sześć kanałów,
• Nintendo Switch 2 ma być większą konsolą od poprzednika,
• Netflix pokaże film Bokser. Eryk Kulm Jr w roli głównej,
• Czy pomyliliśmy się polecając nowy hit Netfliksa Reniferek? Tego nie powiedział nam twórca,
• Kto skomentuje mecze reprezentacji Polski na Euro 2024?,
• Andrzej Morozowski zniknął z anteny TVN24. Stacja tłumaczy przyczyny,
• Znani youtuberzy tworzą nowy kanał. Będą konkurencją dla gigantów?,
• Stanowski i Mentzen ofiarami przestępców. Ekspert: Wszyscy jesteśmy narażeni,
• Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!,
WirtualneMedia.pl, 25.02.2024
W związku z wprowadzeniem reklam do Amazon Prime Video, firma Bango przeprowadziła badanie wśród amerykańskich subskrybentów serwisów streamingowych. Wynika z niego, że 36 proc. badanych płaci za nieoglądanie spotów. 31 proc. ankietowanych z powodu zaoferowania reklam zrezygnowało z co najmniej jednej usługi.
Podobne
• Reklamy w Windowsie. Zaraz pojawią się też u Ciebie,
• Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,