Pozostałe
• Sony Xperia 1 VI ma być drogim flagowcem,
• Czy Mapy Google pomagają cię okraść? Zadecyduje sąd,
• Trzeci meczet w stolicy? Poważne zarzuty wobec kaznodziei,
• Zemsta uzurpatorów na prokuratorach!Mocna reakcja "Ad vocem",
• Oszustwo na "prawnika" i "bramkarkę". W tle Amber Gold!,
• Nie żyje polski youtuber i gracz w FIFA,
• Potocki: ExposĂŠ Sikorskiego jak wywody spod budki z piwem,
• Grabowski:Wybory do PE dot. zachowania niepodległości Polski,
• Dreame X40 Ultra sprząta jak żaden inny - test,
• Tego nie rób na telefonie. Wjazd na konto bankowe gwarantowany,
• Rząd ma się zająć rewizją KPO! Co ulegnie zmianie?,
• Rusza konwencja PiS. Gliński: Zmiana traktatów zagrożeniem,
• SN uznał legalność Pegasusa. Wąsik do Tuska: Koniec cyrku,
• Unia Europejska nakłada na Shein nowe obowiązki,
• To nowy hit Steama. Na dodatek stworzony przez Polaka,
• Nawet dziennikarka "Newsweeka" ma już dość Wrzosek!,
• Na co Sienkiewicz wydał 131 tys. zł? Prof. Gliński ujawnia,
• Jakubiak: Sikorski to narcyz, myśli tylko o swoich układach,
• TVN odcina się od Dagmary Kaźmierskiej. Show znika z Playera,
• Lewica zatwierdziła listy do PE. Znamy "jedynki",
WirtualneMedia.pl, 23.02.2024
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 7 proc. do 1,96 mld zł - szacuje Publicis Groupe. W internecie wydatki wzrosły o 8,6 proc., a w telewizji o 3,3 proc. Jeszcze wyższą dynamikę osiągnęły kina, outdoor i radio.
Podobne
• Dla T-Mobile 3 miesiące to za dużo. Darmowy Internet z eSIM tylko na 31 dni,
• Czy Internet 5G jest dostępny dla wszystkich?,
• W T-Mobile również Internet domowy jest najszybszy,