Pozostałe
• Naukowcy szukają osób z nadwagą i zestresowanych. Szykują nowy produkt,
• Nintendo Switch 2 nie przyniesie wielkiej rewolucji,
• To trzeba zobaczyć! Mazurek rozprawia się z "aferą" Pegasusa,
• Putin nie rozkazał zabić Nawalnego w kolonii karnej?,
• YouTube wciśnie reklamy nawet jak zatrzymasz film,
• Suski kieruje pytania do Bodnara. Oczekuje wyjaśnień!,
• Bilans obecności Polski w UE. MF: Dostaliśmy 161,6 mld euro,
• Tusk uderza w prezesa PiS. Straszy "rozwalaniem UE",
• Kpina! Przetarg na promocję województwa przez loty do Egiptu,
• Polska platforma streamingowa urosła o 30 proc. Stoi za nią dystrybutor filmowy,
• Koniec FilmBox. Kanały SPI z nowymi nazwami,
• Zmiany w Teatrze Telewizji. Nowa oprawa, zmieniona godzina i Krystyna Janda,
• Wymiana telewizorów i wiele kanałów w 4K? Nadchodzi MPEG-5 - LCEVC,
• Co w maju obejrzymy na Disney+? Nowe wcielenie Doktora Who i filmy dla fanów kultowych zespołów XX wieku,
• Amazon Prime Video z kolejną produkcją o polskim sporcie. Konieczny był ponowny montaż,
• Jak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność",
• Bosak: Aspirujemy do posiadania zaufania normalnych wyborców,
• Mocne KOMENTARZE po wpisie Matczaka! W tle Tuleya i Pegasus,
• Te słowa nie wyjdą z głowy. Nadchodzi referendum rozbiorowe?,
• RELACJA. 795. dzień wojny na Ukrainie,
WirtualneMedia.pl, 18.02.2024
Po dwóch latach spadków, treści wideo coraz bardziej angażują odbiorców. Z badania NPAW wynika, że w 2023 roku na całym świecie o 12 proc. wzrosła ilość czasu poświęcanego każdego dnia przez przeciętnego użytkownika na oglądaniu treści wideo na żądanie. Linearne kanały telewizyjne także zanotowały wzrost, ale mniejszy, bo o 4 proc.
Podobne
• Niecodzienna przygoda klientki PKO BP, w tle numer telefonu,
• TVP VOD niedługo z nową funkcją. TVP może zaoferować też kanały FAST,
• Netflix przyciąga polskich internautów na 5,5 godziny. TVP VOD przed Disney+ i HBO Max,