Polska Prasa »
» Dariusz Chwierut: portfolio Wawel jest szerokie i różnorodne, ale to także duże wyzwanie marketingowe
Pozostałe
• Bosak: Aspirujemy do posiadania zaufania normalnych wyborców,
• Mocne KOMENTARZE po wpisie Matczaka! W tle Tuleya i Pegasus,
• Te słowa nie wyjdą z głowy. Nadchodzi referendum rozbiorowe?,
• RELACJA. 795. dzień wojny na Ukrainie,
• Macron kreśli ponury obraz Unii, ale śni o jej wielkości,
• Żaryn: To przewrót kopernikański w sprawie Pegasusa,
• Brudziński "jedynką" PiS w Szczecinie. Druga Rafalska,
• Prezes PiS: Idziemy do PE, żeby odrzucić Zielony Ład,
• Siekierski spotkał się z rolnikami. Co z protestami?,
• TYLKO U NAS. Bochwic:Komisje śledcze to konwejer stalinowski,
• Samsung Galaxy Z Fold6 Ultra dla jeszcze bardziej bogatych,
• Zdjęcia Google z ważną zmianą. Możesz stracić zdjęcia,
• Kard. Comastri: Historia dowodzi, że Jan Paweł II miał rację,
• Konsternacja rządzących po słowach Hołowni o złotym,
• Mosiński interweniuje ws. skandalicznych słów Józefaciuka,
• Sikorski drwi z Saryusz-Wolskiego. "Dorwać do koryta",
• Kościół przeciw chrześcijańskiemu państwu wyznaniowemu,
• Komentarze po konwencji PiS. "Mocna ofensywa merytoryczna",
• Przejmujący apel papieża: Ludzie starsi nie mogą być sami,
• "Obronimy polską suwerenność"! Nowe spoty PiS,
WirtualneMedia.pl, 16.02.2024
Firma Wawel, podobnie jak cała branża słodyczy musi mierzyć się z rosnącymi kosztami produkcji, m.in. podstawowych surowców, a jednocześnie zatrzymać konsumenta i zwiększać sprzedaż. - Musimy cały czas obserwować okoliczności i podejmować dynamiczne decyzje, więc w pewnym sensie nasze założenia i plany marketingowe są rewidowane stale - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu, firmy Wawel. Zdradza, że w tym roku Wawel koncentruje się na obecności w kanale digital, stawia na kampanie szerokozasięgowe, ale też działania...
Podobne
• TYLKO U NAS. Dariusz Barski zabiera głos ws. Ziobry,