PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Sobota, 27 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. €žGier o tron€ będzie więcej



Pozostałe

Znani youtuberzy tworzą nowy kanał. Będą konkurencją dla gigantów?, WirtualneMedia.pl

Stanowski i Mentzen ofiarami przestępców. Ekspert: Wszyscy jesteśmy narażeni, WirtualneMedia.pl

Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!, wPolityce.pl

Albo Polska, albo Niemcy. Nie ma narodowości śląskiej, wPolityce.pl

Szokujące plany zarządu Poczty Polskiej!Duża redukcja etatów, wPolityce.pl

Czy Polska jest €žskazana€ na nuclear sharing?, wPolityce.pl

RELACJA. 794. dzień wojny na Ukrainie, wPolityce.pl

Producenci odwracają się od AMD. To NVIDIA jest na pierwszym miejscu, Telepolis.pl

Lewica skonfliktowana. Kohut chce dywersyfikacji, wPolityce.pl

Czy Polsce grozi wojna z Rosją? Sikorski odpowiada, wPolityce.pl

Koalicja Tuska broni aborcji i LGBT, zamiast chrześcijan, wPolityce.pl

Badanie CBOS. Na razie za wcześnie na euro w Polsce, wPolityce.pl

Nieznany numer 732123538 straszy Polaków. To nie atak, tylko fuszerka, Telepolis.pl

Uśmiechnięta wycinka drzew? Oto, ile drewna pozyskają LP!, wPolityce.pl

Siedmiu rabinów aresztowanych za próbę wjazdu do Strefy Gazy, wPolityce.pl

W sobotę konwencja PiS! Partia zainauguruje kampanię do PE, wPolityce.pl

TYLKO U NAS. Błaszczak: Kurski będzie w sztabie wyborczym, wPolityce.pl

Będzie debata Biden-Trump? Prezydent USA wyraził gotowość, wPolityce.pl

Semeniuk-Patkowska: Przedsiębiorcy są rozczarowani rządem, wPolityce.pl

Śledztwo ws. byłych szefów SKW umorzone. Cenckiewicz reaguje, wPolityce.pl

Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. €žGier o tron€ będzie więcej

WirtualneMedia.pl, 12.02.2024

Dwie największe sieci dyskontowe podnoszą poprzeczkę w kategorii walki o klienta. Biedronka i Lidl na wyścigi przekonują, że to właśnie one są €žnajtańsze na rynku€. Kto wyjdzie z tej walki zwycięsko?  - Dla polskich klientów percepcja ceny na konkretne produkty wpływa bezpośrednio na zachowania zakupowe, dlatego sieci handlowe podejmują dość radykalne działania €“ uważa dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert ds. komunikacji marketingowej.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Lidl szaleje. Taką wyprzedaż można zrobić raz na 5 lat, 25.04.24

Lidl kusi, by sięgnąć do portfela. Masz czas do 28 kwietnia, 22.04.24

Biedronka kusi smartfonem za grosze. Taniej nie kupisz, 17.04.24

Lidl szaleje. Zaczyna się 22 kwietnia, 15.04.24

Biedronka ma nowy hit? Dostępne już od 8 marca, 08.04.24

Biedronka rzuca hit znanej marki. Taniej nie znajdziesz, 02.04.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024