Polska Prasa »
» Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. Gier o tron będzie więcej
Pozostałe
• Znani youtuberzy tworzą nowy kanał. Będą konkurencją dla gigantów?,
• Stanowski i Mentzen ofiarami przestępców. Ekspert: Wszyscy jesteśmy narażeni,
• Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!,
• Albo Polska, albo Niemcy. Nie ma narodowości śląskiej,
• Szokujące plany zarządu Poczty Polskiej!Duża redukcja etatów,
• Czy Polska jest skazana na nuclear sharing?,
• RELACJA. 794. dzień wojny na Ukrainie,
• Producenci odwracają się od AMD. To NVIDIA jest na pierwszym miejscu,
• Lewica skonfliktowana. Kohut chce dywersyfikacji,
• Czy Polsce grozi wojna z Rosją? Sikorski odpowiada,
• Koalicja Tuska broni aborcji i LGBT, zamiast chrześcijan,
• Badanie CBOS. Na razie za wcześnie na euro w Polsce,
• Nieznany numer 732123538 straszy Polaków. To nie atak, tylko fuszerka,
• Uśmiechnięta wycinka drzew? Oto, ile drewna pozyskają LP!,
• Siedmiu rabinów aresztowanych za próbę wjazdu do Strefy Gazy,
• W sobotę konwencja PiS! Partia zainauguruje kampanię do PE,
• TYLKO U NAS. Błaszczak: Kurski będzie w sztabie wyborczym,
• Będzie debata Biden-Trump? Prezydent USA wyraził gotowość,
• Semeniuk-Patkowska: Przedsiębiorcy są rozczarowani rządem,
• Śledztwo ws. byłych szefów SKW umorzone. Cenckiewicz reaguje,
WirtualneMedia.pl, 12.02.2024
Dwie największe sieci dyskontowe podnoszą poprzeczkę w kategorii walki o klienta. Biedronka i Lidl na wyścigi przekonują, że to właśnie one są najtańsze na rynku. Kto wyjdzie z tej walki zwycięsko? - Dla polskich klientów percepcja ceny na konkretne produkty wpływa bezpośrednio na zachowania zakupowe, dlatego sieci handlowe podejmują dość radykalne działania uważa dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert ds. komunikacji marketingowej.
Podobne
• Lidl szaleje. Taką wyprzedaż można zrobić raz na 5 lat,
• Lidl kusi, by sięgnąć do portfela. Masz czas do 28 kwietnia,
• Biedronka kusi smartfonem za grosze. Taniej nie kupisz,
• Lidl szaleje. Zaczyna się 22 kwietnia,
• Biedronka ma nowy hit? Dostępne już od 8 marca,
• Biedronka rzuca hit znanej marki. Taniej nie znajdziesz,