Pozostałe
• Recenzja Moto Buds+: Wielkie pozytywne zaskoczenie,
• Rosja zatrzymuje kolejnych dziennikarzy. AP zaniepokojona,
• Fogiel zakpił z Tuska. "Lepiej żeby wziął aspirynę,
• Protest Ostatniego Pokolenia. Karetka zablokowana w korku,
• Tak sprzedają się największe hity PlayStation. Wyciekły dane,
• Skandal w Huawei. Pura ściąga ubrania,
• Atak Tuska na konferencją CPAC. Mocna riposta Mastalerka,
• Na konwencji PiS sprzeciw wobec europejskiego superpaństwa,
• Wiadomo, kto wystartuje z PSL do europarlamentu,
• Apel władz Rygi. Aby piwnice mogły służyć jako schron,
• SONDAŻ. Polacy mocno podzieleni ws. handlu w niedzielę,
• Izrael zawiesi broń? Ministrowie grożą obaleniem rządu,
• PiS broni złotówki i suwerenności Polski. Dwa mocne spoty,
• Autopilot Tesli zamieszany w setki wypadków, w tym również śmiertelne,
• Naukowcy szukają osób z nadwagą i zestresowanych. Szykują nowy produkt,
• Nintendo Switch 2 nie przyniesie wielkiej rewolucji,
• To trzeba zobaczyć! Mazurek rozprawia się z "aferą" Pegasusa,
• Putin nie rozkazał zabić Nawalnego w kolonii karnej?,
• YouTube wciśnie reklamy nawet jak zatrzymasz film,
• Suski kieruje pytania do Bodnara. Oczekuje wyjaśnień!,
WirtualneMedia.pl, 01.12.2023
W tym roku za dostęp do treści wideo płaci 50 proc. Polaków mających dostęp do internetu. Jest to o 43 proc. więcej niż dwa lata wcześniej - wynika z badania Wideonauci 2023 zrealizowanego przez Nielsena.
Podobne