Pozostałe
• Bez programowania i zespołu IT. Z no-code aplikacje powstają prościej i szybciej,
• Podatkowe obietnice wyborcze Prawa i Sprawiedliwości - analiza inFakt Check,
• Orlen zmieni szyld na wszystkich stacjach w Niemczech,
• Counter-Strike 2 oficjalnie debituje. Dla wszystkich, za darmo,
• Huawei Watch GT 4: smart zegarek, który chcę nosić na co dzień,
• Trudeau przeprosił za uhonorowanie Hunki... osoby 2SLGBTQI+,
• To wymyślił! Hołownia:Bez Trzeciej Drogi wygranej nie będzie,
• Prezes IPN oferuje Niemcom pomoc edukacyjną!,
• Czy ktoś kogoś jeszcze przekona? Analiza wyborcza. Wnioski,
• Premier Armenii alarmuje świat: "Czystki etniczne",
• Celebryci zapraszają na marsz Tuska,
• Strzelaniny w Rotterdamie! "Liczne ofiary śmiertelne",
• Kultura zachodu - miliony w szpitalu Struka,
• PlayStation Plus w październiku. Poznaliśmy listę gier,
• iPhone SE 4 z USB-C już jest w planach, ale nie pojawi się za szybko,
• GIF odpowiada na kontrolę NIK: Był skuteczny nadzór,
• Problemy Warszawy. Krajewski:Stolicy brak dobrego gospodarza,
• Rząd przyjął projekt budżetu na 2024 rok. SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY,
• Prokuratura skierowała akt oskarżenia ws. Cimoszewicza,
• Zmarł brytyjski aktor sir Michael Gambon. Miał 82 lata,
WirtualneMedia.pl, 18.09.2023
Globalny fintech XTB oferujący dostęp do światowych rynków finansowych, ogłosił start kampanii marketingowej kilkunastu rynkach, w tym polskim. Nowe spoty przenoszą widzów do Uniwersum XTB, którego twarzą jest słynny bramkarz Iker Casillas.
Podobne
• Spiker kanadyjskiej Izby Gmin straci stanowisko po skandalu?,