Polska Prasa »
» Sportfive ma wyłączność na sprzedaż oficjalnego programu Hospitality UEFA Euro 2024
Pozostałe
• TVN i Onet Audio ze wspólnym podcastem przedwyborczym, prowadzą Aleksandra Pawlicka i Arleta Zalewska,
• ADATA XPG Battlecruiser II to obudowa dla fanów szkła i RGB LED,
• Bez programowania i zespołu IT. Z no-code aplikacje powstają prościej i szybciej,
• Podatkowe obietnice wyborcze Prawa i Sprawiedliwości - analiza inFakt Check,
• Orlen zmieni szyld na wszystkich stacjach w Niemczech,
• Counter-Strike 2 oficjalnie debituje. Dla wszystkich, za darmo,
• Huawei Watch GT 4: smart zegarek, który chcę nosić na co dzień,
• Trudeau przeprosił za uhonorowanie Hunki... osoby 2SLGBTQI+,
• Prezes IPN oferuje Niemcom pomoc edukacyjną!,
• Czy ktoś kogoś jeszcze przekona? Analiza wyborcza. Wnioski,
• Premier Armenii alarmuje świat: "Czystki etniczne",
• Celebryci zapraszają na marsz Tuska,
• Strzelaniny w Rotterdamie! "Liczne ofiary śmiertelne",
• Kultura zachodu - miliony w szpitalu Struka,
• PlayStation Plus w październiku. Poznaliśmy listę gier,
• iPhone SE 4 z USB-C już jest w planach, ale nie pojawi się za szybko,
• GIF odpowiada na kontrolę NIK: Był skuteczny nadzór,
• Problemy Warszawy. Krajewski:Stolicy brak dobrego gospodarza,
• Rząd przyjął projekt budżetu na 2024 rok. SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY,
• Prokuratura skierowała akt oskarżenia ws. Cimoszewicza,
WirtualneMedia.pl, 05.06.2023
Fortius i agencja Sportfive ogłosiły powołanie spółki joint venture 2024 Hospitality Experience AG, która przygotowała koncepcję i zapewnia dystrybucję programu Hospitality na UEFA Euro 2024 w Niemczech na wszystkie 51 meczów turnieju.
Podobne
• Gigantyczna kara 345 mln euro dla TikToka,
• Skandal! UEFA przywróciła rosyjski zespół sędziowski,
• Występy biało-czerwonych w eliminacjach do Euro 2024 hitem TVP,
• Trzy razy to już sztuka: Hisense rozszerza strategiczną współpracę z UEFA o sponsorowanie turnieju EURO 2024,