PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Sobota, 27 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Formaty wideo coraz bardziej popularne. Czy staliśmy się społeczeństwem obrazkowym?



Pozostałe

Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!, wPolityce.pl

Albo Polska, albo Niemcy. Nie ma narodowości śląskiej, wPolityce.pl

Szokujące plany zarządu Poczty Polskiej!Duża redukcja etatów, wPolityce.pl

Czy Polska jest €žskazana€ na nuclear sharing?, wPolityce.pl

RELACJA. 794. dzień wojny na Ukrainie, wPolityce.pl

Producenci odwracają się od AMD. To NVIDIA jest na pierwszym miejscu, Telepolis.pl

Lewica skonfliktowana. Kohut chce dywersyfikacji, wPolityce.pl

Czy Polsce grozi wojna z Rosją? Sikorski odpowiada, wPolityce.pl

Koalicja Tuska broni aborcji i LGBT, zamiast chrześcijan, wPolityce.pl

Badanie CBOS. Na razie za wcześnie na euro w Polsce, wPolityce.pl

Nieznany numer 732123538 straszy Polaków. To nie atak, tylko fuszerka, Telepolis.pl

Uśmiechnięta wycinka drzew? Oto, ile drewna pozyskają LP!, wPolityce.pl

Siedmiu rabinów aresztowanych za próbę wjazdu do Strefy Gazy, wPolityce.pl

W sobotę konwencja PiS! Partia zainauguruje kampanię do PE, wPolityce.pl

TYLKO U NAS. Błaszczak: Kurski będzie w sztabie wyborczym, wPolityce.pl

Będzie debata Biden-Trump? Prezydent USA wyraził gotowość, wPolityce.pl

Semeniuk-Patkowska: Przedsiębiorcy są rozczarowani rządem, wPolityce.pl

Śledztwo ws. byłych szefów SKW umorzone. Cenckiewicz reaguje, wPolityce.pl

Prof. Domański o exposĂŠ Sikorskiego: Odwrócenie faktów, wPolityce.pl

Google Pixel 8a na wideo. Najważniejsze funkcje w 30 sekund, Telepolis.pl

Formaty wideo coraz bardziej popularne. Czy staliśmy się społeczeństwem obrazkowym?

WirtualneMedia.pl, 22.05.2023

Prawie co drugi z nas odwiedza Facebooka kilkanaście razy dziennie lub częściej. Podobnie jest z Instagramem, który jest sprawdzany przez 32 proc. użytkowników tak samo często. Natomiast po TikToka sięga 27 proc. z nas. Wszystkie z tych mediów charakteryzują się przewagą treści w formie modnych reelsów - krótkich, trwających od 15 do 60 sekund filmów - wynika z badania zrealizowanego dla BrandLift.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Józefaciuk tłumaczy się z €žmęskiego organu€: Chodziło o mózg, 26.04.24

Google schowa nasz numer IP. Mniej niechcianych reklam czy tylko kasowanie konkurencji?, 26.04.24

Sprawdzają czy szczepienia mogą wyleczyć raka. Decydująca faza, 26.04.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024