Polska Prasa »
» Formaty wideo coraz bardziej popularne. Czy staliśmy się społeczeństwem obrazkowym?
Pozostałe
• Orlen zmieni szyld na wszystkich stacjach w Niemczech,
• Huawei Watch GT 4: smart zegarek, który chcę nosić na co dzień,
• Trudeau przeprosił za uhonorowanie Hunki... osoby 2SLGBTQI+,
• To wymyślił! Hołownia:Bez Trzeciej Drogi wygranej nie będzie,
• Prezes IPN oferuje Niemcom pomoc edukacyjną!,
• Czy ktoś kogoś jeszcze przekona? Analiza wyborcza. Wnioski,
• Premier Armenii alarmuje świat: "Czystki etniczne",
• Celebryci zapraszają na marsz Tuska,
• Strzelaniny w Rotterdamie! "Liczne ofiary śmiertelne",
• Kultura zachodu - miliony w szpitalu Struka,
• PlayStation Plus w październiku. Poznaliśmy listę gier,
• iPhone SE 4 z USB-C już jest w planach, ale nie pojawi się za szybko,
• GIF odpowiada na kontrolę NIK: Był skuteczny nadzór,
• Problemy Warszawy. Krajewski:Stolicy brak dobrego gospodarza,
• Rząd przyjął projekt budżetu na 2024 rok. SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY,
• Prokuratura skierowała akt oskarżenia ws. Cimoszewicza,
• Zmarł brytyjski aktor sir Michael Gambon. Miał 82 lata,
• Pokrętne drogi Trzeciej Drogi,
• Porażające! Małe dziecko wykorzystane do politycznej walki,
• Kontrowersje wokół słów Zełenskiego. Saryusz-Wolski: Groźba?,
WirtualneMedia.pl, 22.05.2023
Prawie co drugi z nas odwiedza Facebooka kilkanaście razy dziennie lub częściej. Podobnie jest z Instagramem, który jest sprawdzany przez 32 proc. użytkowników tak samo często. Natomiast po TikToka sięga 27 proc. z nas. Wszystkie z tych mediów charakteryzują się przewagą treści w formie modnych reelsów - krótkich, trwających od 15 do 60 sekund filmów - wynika z badania zrealizowanego dla BrandLift.
Podobne
• Plus tu i teraz daje 400 GB. Wystarczy SMS,
• YouTube zakończy subskrypcję Premium Lite bez reklam,
• Spotify testuje narzędzie, które tłumaczy podcasty na inne języki,