Pozostałe
• Nowe obligacje Cyfrowego Polsatu już na giełdzie. Spółka pozyskała 820 mln zł,
• Ciemna strona Krzysztofa Gonciarza. Młoda kobieta opisuje jego krzywdzące zachowania,
• TVP2 nowym liderem. M jak miłość, Dewajtis i Rolnik szuka żony hitami,
• Google prezentuje opaskę Fitbit Charge 6. Ma płatności NFC i apki Google,
• Tusk mami wyborców. Opowiada o "wewnętrznym badaniu",
• Poseł PO musi przeprosić wojewodę małopolskiego,
• Prezydent Duda: CPK jest drogą do przodu,
• Czy w wolnej Polsce Sanah będzie siedzieć?,
• Institute of National Remembrance to German ministries,
• Zaskakujący plakat WOŚP. "Polacy! Pokonajmy to ZŁO",
• Kamiński: Powstanie polsko-czesko-niemiecka grupa zadaniowa,
• Polish History Museum opens in Warsaw,
• ADATA XPG Battlecruiser II to obudowa dla fanów szkła i RGB LED,
• Bez programowania i zespołu IT. Z no-code aplikacje powstają prościej i szybciej,
• Podatkowe obietnice wyborcze Prawa i Sprawiedliwości - analiza inFakt Check,
• Orlen zmieni szyld na wszystkich stacjach w Niemczech,
• Counter-Strike 2 oficjalnie debituje. Dla wszystkich, za darmo,
• Huawei Watch GT 4: smart zegarek, który chcę nosić na co dzień,
• Trudeau przeprosił za uhonorowanie Hunki... osoby 2SLGBTQI+,
• To wymyślił! Hołownia:Bez Trzeciej Drogi wygranej nie będzie,
WirtualneMedia.pl, 10.05.2023
W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie zwiększyły się o 9,9 proc. do 6,853 mld zł. Nakłady na reklamy wideo wzrosły dużo mocniej niż nadal dominujące na rynku formaty displayowe i marketing w wyszukiwarkach.
Podobne
• Konkurenci jak Canal+? Muszą umożliwić klientom obniżenie jakości wideo z 4K i HD do SD,
• Warto zobaczyć! Znamienne wideo Kyryło Budanowa,
• Polska lepsza od Kalifornii? To WIDEO mówi wszystko,