Pozostałe
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video,
• Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach,
• Koniec Polskich biesiad. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP,
• Lyreco Polska klientem Imagine Nation,
• Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made,
• Kinesso dla Lincoln Electric,
• GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu,
• Łukasz Kujawa w zespole Wills Integrated,
• Ponad 90 tys. zł za reklamę przy "Faktach",
• Polsat liderem tygodnia. "Matylda" wyżej niż "Taniec z Gwiazdami",
• Tygodnik Powszechny ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP,
• Wieloletni wydawca Wiadomości znów w TVP. Wraca z TVN,
• Canal+ przed fuzją pozyskał dodatkowe udziały,
• Netflix rekordowo zyskowny. Ilu subskrybentów przybyło?,
• Beata Szydło: UE pogrąża się w absurdach Zielonego Ładu,
• Przypomniał sobie? Kosiniak-Kamysz: Bodnar torpedą zmiany,
• Krasnodębski ujawnia plan PO! "Jest na to zgoda centrali",
WirtualneMedia.pl, 07.05.2023
Przychody Paramount Global, który jest właścicielem m.in. kanałów CBS, MTV, Comedy Central i Nickelodeon z tradycyjnej telewizji spadły w I kwartale 2023 roku o 8 proc. do 5,2 mld dol. W streamingu koncern odnotował wzrost przychodów, ale jednocześnie zwiększył stratę w związku z inwestycjami i połączeniem Paramount+ z Showtime. To wyniki poniżej oczekiwań analityków.
Podobne
• Kto ogląda Pamiętniki z wakacji? Cringe comedy czy polska obyczajowość w pigułce?,
• Sikorski rozmawiał z szefem World Central Kitchen!,
• RELACJA. 753. dzień wojny."Rosyjska machina ma słabe punkty",