Polska Prasa »
» Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w M jak miłość i Pytaniu na śniadanie
Pozostałe
• Pogromca iPhonea na pierwszych zdjęciach. Będzie w Polsce,
• Manowska odmówiła sześciorgu sędziom TS zwołania posiedzenia,
• Resort kultury zapewnia: wszystkie spółki mediów publicznych oraz PAP skutecznie postawione w stan likwidacji,
• To musisz zobaczyć. Tak ma wyglądać Ziemia za miliony lat,
• Tankowiec koło Gotlandii powiązany z rosyjską oligarchią,
• Przymusowe lądowanie polskiego samolotu na Islandii!,
• Zwarycz: Polscy rolnicy są najbardziej uprzywilejowaną grupą,
• Wynajmą Twoją kartę graficzną za skiny i walutę do gier, ale jest haczyk,
• Ogromny pożar pod Smoleńskiem. Uderzenie ukraińskich dronów,
• Uroczystości związane z imieninami bł. ks. Popiełuszki,
• SN rozpozna kasację skazanego za uwiezienie żony i córki,
• Co z podatkiem od aut spalinowych? Rząd przekazał nowe wieści,
• Moto G24 Power: budżetowiec z trochę większą baterią (test),
• Wiedźmin 3 wykradziony. Kod źródłowy trafił do sieci,
• Protest ws. klimatu w Warszawie. Budzisz: Osłabianie państwa,
• Republikanie pomogą Ukrainie. Co zrobił prezydent Duda?,
• Po Narodowym Marszu Życia. Bault: Trzeba dalej działać,
• Najwdzięczniejsi Ukraińcy nie padną przed nami na kolana,
• Masz Intela? Możesz zyskać do 48% darmowej wydajności,
• Prezydent: Jesteśmy gotowi do uczestnictwa w nuclear sharing,
WirtualneMedia.pl, 22.03.2023
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w odpowiedzi na interpelację poselską podało, że w ub.r. przeznaczyło 5,7 mln zł na kampanie w mediach publicznych. 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w Pytaniu na śniadanie i M jak miłość.
Podobne
• Ilu widzów ogląda nowy program TVP "Pytanie dnia"?,
• Właściciel TVN ma najwięcej kanałów w Europie. Wysokie pozycje TVP i Polsatu,
• Olsztynianie zapłacą za "kampanię Trzaskowskiego",
• NEWS. Resort Sienkiewicza uderzy w kapelanów? Mamy maila!,
• TVP rozpoczyna współpracę z serwisem Rakuten TV,
• Wyjątkowa ramówka na Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat,
• Konfederacja rozpoczęła kampanię przed wyborami do PE,
• TVN liderem, duży spadek TVP1 i TVN24. M jak miłość hitem,
• Muzyk rockowy po 8 latach traci audycję w Radiu Poznań,
• Gdzie oglądać wieczory wyborcze w telewizji, radiu i internecie?,
• Resort Bodnara blokuje fundusze na pomoc ofiarom przestępstw,
• TVN liderem, TVP2 i TVP1 wyprzedziły Polsat. M jak miłość i mecz Polska-Estonia hitami,
• Zmiana u steru producenta M jak miłość. Tadeusz Lampka nie jest już prezesem,