Pozostałe
• Wolna Rzeczpospolita posprząta po ministrze Sienkiewiczu,
• Czy nowe unijne podatki trafią w końcu na powyborczą półkę?,
• Zaręczyny Brzezickiej i Protasiewicza. Po burzy w sieci,
• Wypadek na budowie instalacji Olefiny III! Zmarł pracownik,
• Jak powstało "Wolne Miasto Gdańsk"?Mocny wpis dr. Brzeskiego,
• W Mołdawii ataki z użyciem fake newsów. Jeden dotyczy Polski,
• YouTube Music przejmie obowiązki innej aplikacji. Skorzystasz?,
• Niemiecka dziurawa tarcza i kopuła dla Europy,
• Stanisław Żaryn: Podobno w siedzibie ABW zarządzono alarm,
• Sanchez zawiesza wykonywanie obowiązków premiera Hiszpanii!,
• Główną siłą PiS-u są wciąż ludzie z Polski gminnej,
• Kulisy posiedzenia klubu PiS! "Był mocny apel prezesa",
• Na koniec kwartału liczba ludności spadła o 133 tys. rdr,
• Tak działa państwo Tuska! Obrońca ks. Olszewskiego alarmuje,
• Prezydenccy ministrowie na listach do PE. O kim się mówi?,
• Morawiecki alarmuje: Podwyżki cen prądu dla przedsiębiorców!,
• Grabowska: Marszałek zapowiada działania lekceważące prawo,
• Oto "czysta woda"! Miażdżący raport KRRiT nt. neo-TVP,
• T-Mobile ma nowe stacje 5G Bardziej. Kolejne miasta i poprawa zasięgu,
• Państwo karmi internetowe korporacje danymi. Trzeba to zmienić!,
WirtualneMedia.pl, 21.03.2023
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii Śmietana na 100% marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Podobne
• Braughman Group Media z wielkoformatowymi kampaniami z elementem non-standard 3D oraz wiązkami ledowymi,
• Marquard Media Polska znów na sprzedaż. Ile wynosi cena wywoławcza?,
• TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu,
• Speech by the President of the Republic of Poland,