Pozostałe
• Latająca cysterna znów straszy Polaków. O co chodzi?,
• Play z awarią. Są problemy z wysyłaniem SMS-ów,
• Woś: Tusk chce zniszczyć opozycję, Zjednoczoną Prawicę,
• ABW ujawniła wpływ rosyjskich szpiegów na polskich polityków,
• Afera z Wrzosek. Ostrowski: Patrzcie na to, prokuratorzy,
• Jest zgoda Kongresu USA na sprzedaż Polsce rakiet i pocisków,
• W jaki sposób banki utrzymują stabilność państwa?,
• Upiorne! Bosacki: Widać, że Ziobro może wystąpić na komisji,
• Gen. Piotr Błazeusz odebrał nominację na dowódcę Eurokorpusu,
• Andrzejewski: Są podejrzenia o zorganizowaną przestępczość,
• Sam możesz zadbać o swój pogrzeb, czyli jak zaplanować swój pochówek,
• Europejski mObywatel coraz bliżej. Prace powinny przyspieszyć,
• Debata warszawska w TVP Info z wynikami powyżej średniej stacji,
• Twitch ma dosyć. Wprowadza nowe zakazy,
• Kwietniowa Gazeta Bankowa liczy finanse samorządów,
• Mec. Wąsowski prostuje manipulacje ws. ks. Olszewskiego,
• Opłata telekomunikacyjna pójdzie w górę. Telekomy protestują,
• Zapomniał o Grodzkim? Gramatyka tłumaczy akcję służb Tuska,
• Afera w prokuraturze. Wrzosek i Sienkiewicz na celowniku,
• Papież: Umiejcie płakać nad grzechami Kościoła i świata,
Telepolis.pl, 20.03.2023
Wstępne raporty nakazują sądzić, że odpalenie reklam było dla Netfliksa strzałem w dziesiątkę. Kilka miesięcy temu, gdy Netflix ogłaszał uruchomienie tańszego, zawierającego reklamy planu, w sieci zawrzało. Wielu nie kryło oburzenia, że firma, która i tak zarabia na subskrypcjach, wyciąga ręce po kolejne pieniądze. A jednak wstępne raporty nakazują sądzić, że pomysł ten był całkowicie trafiony. Jak bowiem donosi Bloomberg, powołując się na własne źródła informacji, w ciągu pierwszych dwóch miesięcy w USA nowa subskrypcja...
Podobne
• Netflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje,
• Netflix marką pierwszego wyboru w streamingu. Polacy czekają na pakiet z reklamami,
• Netflix i scenarzyści porozumieli się ws. płacy minimalnej. Pierwszy raz w historii,