Polska Prasa »
» Niewiele reklam z piłkarzami reprezentacji, bo mundial w Katarze sprzedaje słabiej niż Boże Narodzenie
Pozostałe
• GALAX pokazał białucha co zmieści się do malucha,
• Trwa cisza wyborcza przed drugą turą wyborów samorządowych,
• Serial Prosta sprawa z Damięckim i Adamczykiem w Canal+. Znamy datę premiery,
• DPD z 27 tys. punktów do odbioru i nadawania paczek. Ile ma automatów?,
• Wyszukiwanie treści w streamingu i telewizji zajmuje ponad tydzień rocznie,
• Helios z rekordowymi wpływami i zyskiem. Sprzedaż biletów dalej niższa niż przed covidem,
• Ponad połowa Polaków ma telewizory Smart TV,
• Warner Bros. Discovery ogłasza plany na igrzyska olimpijskie,
• Ilu widzów ogląda nowy program TVP "Pytanie dnia"?,
• Polsat będzie przejmować kolejne kanały? Zawsze mamy oczy otwarte,
• Nie oglądacie seriali? Ten powinniście. Reniferek Netfliksa to traumedy, która zatrzęsie waszym status quo,
• Właściciel TVN ma najwięcej kanałów w Europie. Wysokie pozycje TVP i Polsatu,
• Afera w Krakowie! Gibała: Bandyci niszczyli moje bannery,
• Zwolnienia grupowe? Dziemianowicz-Bąk: Jest ich sporo,
• RELACJA. 787. dzień wojny na Ukrainie. Ogrom zniszczeń,
• Prof. Biskup: W tych wyborach widać trend zmiany,
• Serial Fallout z drugim sezonem. Jest oficjalne potwierdzenie,
• Kołowrotki władzy: w Tczewie, Gdyni, Kartuzach,
• TYLKO U NAS. Kempa: Szykany wobec Romy Wąsik to zastraszanie,
• Trzaskowski udzielił poparcia Sutrykowi. Co na to TD?,
WirtualneMedia.pl, 30.11.2022
Mimo trwającego mundialu pojawiło się niewiele nowych reklam z udziałem naszych piłkarzy, prawie żaden nie podpisał nowych umów marketingowych. Turniej jest słabiej wykorzystywany reklamowo, bo przypadł na okres przedświąteczny i trudny gospodarczo. - Tradycyjnie związane z mundialem konteksty to lato i wakacyjna beztroska. Konsumenci w czwartym kwartale mają głowę zajętą zupełnie czymś innym - wyprzedażami, prezentami, świątecznym stołem czy pomocą potrzebującym - mówi Adam Kręgielewski z agencji Labcon.
Podobne