PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Sobota, 20 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Niewiele reklam z piłkarzami reprezentacji, bo mundial w Katarze sprzedaje słabiej niż Boże Narodzenie



Pozostałe

GALAX pokazał białucha co zmieści się do malucha, Telepolis.pl

Trwa cisza wyborcza przed drugą turą wyborów samorządowych, WirtualneMedia.pl

Serial €žProsta sprawa€ z Damięckim i Adamczykiem w Canal+. Znamy datę premiery, WirtualneMedia.pl

DPD z 27 tys. punktów do odbioru i nadawania paczek. Ile ma automatów?, WirtualneMedia.pl

Wyszukiwanie treści w streamingu i telewizji zajmuje ponad tydzień rocznie, WirtualneMedia.pl

Helios z rekordowymi wpływami i zyskiem. Sprzedaż biletów dalej niższa niż przed covidem, WirtualneMedia.pl

Ponad połowa Polaków ma telewizory Smart TV, WirtualneMedia.pl

Warner Bros. Discovery ogłasza plany na igrzyska olimpijskie, WirtualneMedia.pl

Ilu widzów ogląda nowy program TVP "Pytanie dnia"?, WirtualneMedia.pl

Polsat będzie przejmować kolejne kanały? €žZawsze mamy oczy otwarte€, WirtualneMedia.pl

Nie oglądacie seriali? Ten powinniście. €žReniferek€ Netfliksa to traumedy, która zatrzęsie waszym status quo, WirtualneMedia.pl

Właściciel TVN ma najwięcej kanałów w Europie. Wysokie pozycje TVP i Polsatu, WirtualneMedia.pl

Afera w Krakowie! Gibała: Bandyci niszczyli moje bannery, wPolityce.pl

Zwolnienia grupowe? Dziemianowicz-Bąk: Jest ich sporo, wPolityce.pl

RELACJA. 787. dzień wojny na Ukrainie. Ogrom zniszczeń, wPolityce.pl

Prof. Biskup: W tych wyborach widać trend zmiany, wPolityce.pl

Serial Fallout z drugim sezonem. Jest oficjalne potwierdzenie, Telepolis.pl

Kołowrotki władzy: w Tczewie, Gdyni, Kartuzach, wPolityce.pl

TYLKO U NAS. Kempa: Szykany wobec Romy Wąsik to zastraszanie, wPolityce.pl

Trzaskowski udzielił poparcia Sutrykowi. Co na to TD?, wPolityce.pl

Niewiele reklam z piłkarzami reprezentacji, bo mundial w Katarze sprzedaje słabiej niż Boże Narodzenie

WirtualneMedia.pl, 30.11.2022

Mimo trwającego mundialu pojawiło się niewiele nowych reklam z udziałem naszych piłkarzy, prawie żaden nie podpisał nowych umów marketingowych. Turniej jest słabiej wykorzystywany reklamowo, bo przypadł na okres przedświąteczny i trudny gospodarczo. - Tradycyjnie związane z mundialem konteksty to lato i wakacyjna beztroska. Konsumenci w czwartym kwartale mają głowę zajętą zupełnie czymś innym - wyprzedażami, prezentami, świątecznym stołem czy pomocą potrzebującym - mówi Adam Kręgielewski z agencji Labcon.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024