Pozostałe
• Lidl szaleje. Taką wyprzedaż można zrobić raz na 5 lat,
• Majówka nad jeziorem? Z nowymi stacjami Play nie stracisz zasięgu,
• Kruger&Matz wprowadza telewizory Google TV. Kosztują grosze,
• CERT Orange Polska: atak na 5,5 mln internautów. Nowy raport,
• TSUE nakłada na Polskę karę ws. dyrektywy o sygnalistach,
• Kuźmiuk: Własna waluta chroni nas przed szokami zewnętrznymi,
• Prezes PiS: To oznacza, że Polska traci suwerenność,
• Kongres CPAC. Orban o Morawieckim: Walczymy o suwerenność,
• Gotowy na Code Europe - największy festiwal technologiczny w Polsce?,
• Orange rozdaje gigabajty. Przez rok można zgarnąć aż 5600 GB ekstra,
• VeloBank z cyfrową nowością. Potrzebujesz tylko apkę mObywatel lub e-Dowód,
• Prezydent zaprosił Tuska na spotkanie ws. nuclear sharing,
• Polacy przeciwko adopcji dzieci przez pary jednopłciowe,
• Kreml grozi Polsce! "To będzie jeden z priorytetowych celów",
• Jubileusz królewieckiego filozofa Kanta w Kaliningradzie,
• Wicepremier oszukany! CBŚP zajęło samochód Gawkowskiego,
• Sikorski chciał się wyżyć na PiS, a zapowiedział stare błędy,
• Będzie rekonstrukcja rządu. Tusk z zapaleniem płuc,
• Politycy PiS alarmują ws. zagrożenia dla suwerenności,
• Samsung wprowadza do Polski nowe telewizory. Będzie inteligentniej,
WirtualneMedia.pl, 25.04.2022
Szok! Ale jakość" pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa Avon. Firma zaprosiła 10 Polek, które nigdy nie używały produktów Avon, do testowania w ciemno kultowych kosmetyków tej marki. Bazując na jakości ocenianych produktów, każda z nich była przekonana, że sprawdza kosmetyki droższych, renomowanych firm. Wszystkie były zaskoczone, gdy dowiedziały się, że to Avon.
Podobne
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Zginęło pięciu migrantów na kanale La Manche,
• x-kom stworzył komputer ostateczny. Nie pytaj, co ma, ale czego nie,