Pozostałe
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
• Marcin Dec już nie nadzoruje Polska Press,
• Meta Platforms podwoiła zysk. Gorzej z prognozami,
• Viaplay też będzie walczyć ze współdzieleniem kont,
• Karnowscy znów proszą o pieniądze. Wpłaty przez Fundację Mamy i Taty,
• Wirtualnemedia.pl zapraszają na panel podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego Informacja i dezinformacja,
• W Polskim Radiu mniej czasu dla rządzących niż w TVP,
• TVN Style nadal bez nowej koncesji. Pismo prawników TVN trafiło do KRRiT,
• CPK i Via Carpatia wpisane do sieci TEN-Ts,
• Jest zielone światło! Rakiety AARGM-ER mogą trafić do Polski,
• Prezydent przeważył ws. pakietu dla Ukrainy? "To oczywiste",
• "Bez retuszu" Marka Czyża to klapa? "Co za nieudacznicy",
• RELACJA. 792. dzień wojny. Ukraina już ma rakiety ATACMS!,
• AMD Ryzen 9000 na horyzoncie. Kolejny producent potwierdza gotowość,
• Wolna Rzeczpospolita posprząta po ministrze Sienkiewiczu,
• Czy nowe unijne podatki trafią w końcu na powyborczą półkę?,
• Paszport tylko w kraju! Ukraiński rząd zatwierdził przepisy,
WirtualneMedia.pl, 21.01.2022
Od 28 lutego zaczną obowiązywać nowe cenniki reklamowe w stacjach należących do Grupy RMF: RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic. Spoty będą droższe o ponad 8 proc.
Podobne
• RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście,
• Fundusz Sprawiedliwości najmocniej reklamowano w ZPR Media. Umowy także z WP, RMF FM, RASP i Polsatem,
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Monika Wdowiak odchodzi z Grupy naTemat. Anna Dylicka szefową reklamy dwóch portali,
• ISW: Byli najemnicy Grupy Wagnera będą podlegać Czeczenom,
• Bodnar: Dziś wyjdą zawiadomienia do grupy ok. 30 osób,