PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 19 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Zbliża się Super Bowl. Które marki debiutują, wracają lub rezygnują z reklam przy transmisji



Pozostałe

Nowy iPad Air z ważnym usprawnieniem. Ukradnie je od droższego modelu, Telepolis.pl

Plus kusi smartfonami za pół ceny. Oto co trzeba zrobić, Telepolis.pl

Prezydent Duda przybył do Kanady. Spotka się z Trudeau, wPolityce.pl

Obajtek: Czuję się zagrożony. Cały czas ktoś jeździ za mną, wPolityce.pl

Izraelskie rakiety trafiły w obiekt w Iranie. "Nie ma szkód", wPolityce.pl

Tragedia we Francji. Atak nożownika i śmierć 14-latki!, wPolityce.pl

Nie złożyłeś jeszcze PIT-u? To masz poważny problem, Telepolis.pl

Wirtualna Polska liczy na miliony od Google€™a. €žGlobalne platformy powinny płaci思, WirtualneMedia.pl

Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce, Telepolis.pl

DO RSZ reaguje na działania Rosji: Procedury uruchomione, wPolityce.pl

We asked Ukrainians as to what they think of the Poles, wPolityce.pl

Giertych i "Newsweek" bzdury opowiadają, wPolityce.pl

81. rocznica powstania w getcie warszawskim. Pamiętamy!, wPolityce.pl

Kandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa €žPolityki€. Wytyka konflikt interesów, WirtualneMedia.pl

Rewolucyjna funkcja Windowsa tylko dla wybranych?, Telepolis.pl

Razer zamieni Twojego smartfona w konsolę do gier, Telepolis.pl

Telewizja Polska sprzedaje prawa do transmisji Euro 2024. Będą strefy kibica, WirtualneMedia.pl

Prezydent Duda: Adam Bodnar łamie wszystkie reguły, wPolityce.pl

Ważne pytania Fotygi i Złotowskiego do KE. Chodzi o Chiny, wPolityce.pl

Bocheński reaguje na skandaliczny wpis szefa Bundeswehry, wPolityce.pl

Zbliża się Super Bowl. Które marki debiutują, wracają lub rezygnują z reklam przy transmisji

WirtualneMedia.pl, 15.01.2022

13 lutego br. na stadionie SoFi w Los Angeles odbędzie się finał rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Ze swoimi spotami pojawią się m.in. Toyota, AB InBev, Lay's, Taco Bell, Google, Meta i wiele innych marek. Zabraknie natomiast Lexusa, Jaguara czy Hyundaia. I chociaż za 30-sekundowy spot trzeba było zapłacić 6,5 mln dolarów, czas reklamowy przy transmisji w telewizji NBC wyprzedano już latem ub.r.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Orange: Nie działają niektóre strony? Jest prosty sposób, 15.04.24

Dziennikarz po 10 latach odchodzi z €žSuper Expressu€. €žDążenie do dalszego rozwoju€, 15.04.24

Masz kartę GeForce RTX 40 SUPER a z tego nie korzystasz? Wiele tracisz, 12.04.24

Aktualizacja Windowsa blokuje niektóre aplikacje. Lepiej nie instaluj, 08.04.24

Rocznica ludobójstwa, które pochłonęło ponad milion ofiar, 07.04.24

Wrzosek wyleci z Lex Super Omnia?! "Niczego nie wykluczamy", 30.03.24

Zbliża się rocznica wstąpienia Polski do NATO!, 10.03.24

Asteroida zagłady zbliża się do Ziemi. Naukowcy uspokajają, 07.03.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024