Polska Prasa »
» Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł
Pozostałe
• Tak wygląda nowy Xbox. Wyciekły zdjęcia,
• Jedna piąta więcej paczek od InPostu. Pierwszy zysk w dwóch krajach,
• Bezprawne działania służb Tuska. Absurdalny wywód Grabca,
• Starcie w TVN24! Poseł Mularczyk: Kraśce puściły nerwy,
• Jeden z liderów Hamasu wzywa do "wyzwolenia" meczetu Al-Aksa,
• Mapy Google zniknęły z wyszukiwarki. Przyczyną unijne przepisy,
• Będzie drugi exit poll w czasie wyborów samorządowych,
• Odwilż w TVN traciła widzów z każdym odcinkiem,
• Dziennikarz zwolniony przez Krzysztofa Stanowskiego przerywa milczenie. Zarzucono mu plagiat,
• Mniejszy zarząd TVN,
• Kolejny polski kanał sportowy zmieni nazwę,
• Ten wydawca prasowy znów zwiększył sprzedaż i zysk. Mocno w górę eventy,
• Superauto.pl dalej przyspiesza. Wirtualna Polska wciąż bez dywidendy,
• Awans na Euro nie zmieni wizerunku polskiej piłki? "Nadal syndrom oblężonej twierdzy",
• Trwają negocjacje w Bauerze. Chodzi o podwyżki,
• Spółki Hofmana wycofały sprawy przeciwko Harłukowiczowi i Wyborczej,
• Colin Farrell opowiada o tym, jaki będzie nowy serial Pingwin kręcony dla HBO,
• Trwają zdjęcia do drugiego sezonu zeszłorocznego hitu Netfliksa. Kiedy premiera?,
• Streetcom wygrywa kolejny przetarg,
• Czarniawska i Karpińska na wyższych stanowiskach w Imagine Nation,
WirtualneMedia.pl, 14.01.2022
Osiem firm złożyło oferty w przetargu Krajowego Instytutu Mediów na dostawę danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Ipsos, PBS, Minds&Roses i Brainlab. Walczą o budżet wyceniony na 13,28 mln zł.
Podobne
• Politycy PiS będą występować w programach mediów rządowych,
• Rada Mediów Narodowych pisze o powołaniu nowego cesarza Japonii przez rząd,
• Michał Brański nie nadzoruje już mediów Wirtualnej Polski,
• Ipsos przeprowadzi badanie exit poll dla TVP, TVN i Polsatu,
• Bank Gospodarstwa Krajowego unieważnił przetarg reklamowy,
• 2600 osób ze smartfonami Krajowego Instytutu Mediów. Wyniki na przełomie roku,
• PBS zbada wizerunek i efektywność kampanii dla PKP Intercity,
• NASZ NEWS. MEN odwołało kierownictwo Instytutu Kolbego!,
• Pogubili się. Spór łowczego krajowego PSL z resortem klimatu,