Polska Prasa »
» Branża medialna o wecie prezydenta do "lex TVN": rozsądna, potrzebna decyzja, pozytywny sygnał dla inwesorów
Pozostałe
• Świrski nasyła skarbówkę na TOK FM. Prawo obowiązuje wszystkich,
• Huawei Pura 70 oficjalnie. To ma być nowy rozdział dla marki,
• Galaxy M55 już jest w Polsce. Oto cena,
• Stoły warsztatowe - odkryj Idealne rozwiązania dla twojego warsztatu!,
• Yanosik dla Android Automotive? Jest na to szansa,
• Wójcik: Kamiński ma immunitet, prokuratura chce złamać prawo,
• Wąsik stawił się w prokuraturze: Zlecenie obozu władzy,
• Zmiana na czele agencji mediowej Orlenu i PZU. Odchodzi Marcin Dec,
• Legimi z łatwą synchronizacją z Kindle. Skorzystasz w aplikacji,
• Kamiński stawił się w prokuraturze: To zlecenie polityków PO,
• Szczerba rozpoczął posiedzenie komisji bez Kamińskiego,
• Gen. Budanow: Rosja rozpocznie wielką ofensywę w czerwcu,
• Obłęd! Kamiński usłyszał zarzut... udziału w głosowaniu!,
• NASA zdecydowała. Ta czwórka poleci na Marsa. Tak jakby,
• OnePlus Pad Go zmierza do Polski. To niedrogi tablet z LTE,
• Nietypowy sprzęt w Politechnice Warszawskiej. Nie zgadniesz po co jest,
• Skargi posiadaczy samsungów. Nowa aktualizacja popsuła ich telefony,
• TikTok zrobił podróbkę Instagrama. Na razie tylko dla wybranych,
• Zmiana w rachunkach za prąd. Rewolucja zacznie się w sierpniu,
• Czerwińska: Konserwatyści to w UE synonim zdrowego rozsądku,
WirtualneMedia.pl, 28.12.2021
Wielu dziennikarzy i menedżerów mediów, także z tytułów mocno krytycznych wobec obecnej władzy, docenia decyzję Andrzeja Dudy o zawetowaniu "lex TVN". - Prezydent zrobił to, czego od niego oczekiwano, ale wiarygodności tym gestem nie odzyskał - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jerzy Baczyński z Polityki. - Branża wykazała się dużą solidarnością, a to krzepi i napawa optymizmem na przyszłość - mówi nam Bartosz Hojka, prezes Agory. - Ustawa medialna jest potrzebna, a Polacy oczekują rozwiązań, chroniących media - zaznacza członkini zarządu...
Podobne
• TVN wygrał w sądzie z szefem KRRiT. Ws. kary za wpadkę reklamową w "Faktach",
• Skarbówka ściągnęła od TVN ponad 500 tys. zł. To skutek reportażu o Janie Pawle II,
• Nowe kanały w portfolio TVN Media,
• Banki z roku na rok wydają więcej na reklamę. "Branża buduje wizerunek praktycznego partnera",
• Branża marketingowa ujawnia zarobki. Kobietom ciągle płaci się mniej,
• Ceny biletów do kin w górę. Branża wraca do frekwencji sprzed pandemii,