Polska Prasa »
» Duży wzrost wypełnienia spotami reklamowymi TVP1 i TVP2 w prime-time po wprowadzeniu zmian w ustawie
Pozostałe
• Co z podatkiem od aut spalinowych? Rząd przekazał nowe wieści,
• Moto G24 Power: budżetowiec z trochę większą baterią (test),
• Wiedźmin 3 wykradziony. Kod źródłowy trafił do sieci,
• Protest ws. klimatu w Warszawie. Budzisz: Osłabianie państwa,
• Republikanie pomogą Ukrainie. Co zrobił prezydent Duda?,
• Po Narodowym Marszu Życia. Bault: Trzeba dalej działać,
• Najwdzięczniejsi Ukraińcy nie padną przed nami na kolana,
• Masz Intela? Możesz zyskać do 48% darmowej wydajności,
• Prezydent: Jesteśmy gotowi do uczestnictwa w nuclear sharing,
• Związkowcy z Poczty Polskiej przygotowują strajk,
• Prezydent upamiętnił w Kanadzie bohaterów powstania w getcie,
• Orban rusza z kampanią wyborczą Fideszu. Okupacja Brukseli,
• Odwołano zarząd PKP Intercity. Malinowski wraca do spółki,
• Korea Południowa i Tajwan łączą siły. Szykuje się przełom,
• Bodnar odpowiada na gorzkie słowa prezydenta Dudy,
• Rozpoczęła się cisza wyborcza przed drugą turą wyborów,
• Giertych opowiada o rozmowach z Bodnarem. Ciekawe szczegóły,
• GALAX pokazał białucha co zmieści się do malucha,
• Trwa cisza wyborcza przed drugą turą wyborów samorządowych,
• Serial Prosta sprawa z Damięckim i Adamczykiem w Canal+. Znamy datę premiery,
WirtualneMedia.pl, 13.12.2021
Wszystkie polskie stacje telewizyjne w listopadzie 2021 roku - pierwszym miesiącu po zmianach prawnych związanych z długością spotów reklamowych - w każdej godzinie miały średnio 10,4 mln wypełnienia reklamami. Względem listopada ub.r. czas wydłużył się o 0,4 minuty. Duże wzrosty czasu antenowego reklam odnotowały TVP1 i TVP2 w prime-time (między godz. 19.00 a 22.00) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Podobne
• Andrzej Śliwka ostrzega: Duży inwestor wychodzi z Elbląga,
• Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce,
• TVN liderem, duży spadek TVP1 i TVN24. M jak miłość hitem,
• TVP1 ze specjalnym koncertem na 20. rocznicę wejścia do UE,
• TVP1 nowym liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat. Mecz Walia-Polska hitem,
• TVN wyprzedził w marcu TVP2 i TVP1, TV Republika dwa razy popularniejsza od Polsat News,
• Nowy program muzyczny TVP2 ma tylko 350 tys. widzów. Hitem odcinek z Kayah,
• TVN liderem, TVP2 i TVP1 wyprzedziły Polsat. M jak miłość i mecz Polska-Estonia hitami,