PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Sobota, 20 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Duży wzrost wypełnienia spotami reklamowymi TVP1 i TVP2 w prime-time po wprowadzeniu zmian w ustawie



Pozostałe

Co z podatkiem od aut spalinowych? Rząd przekazał nowe wieści, Telepolis.pl

Moto G24 Power: budżetowiec z trochę większą baterią (test), Telepolis.pl

Wiedźmin 3 wykradziony. Kod źródłowy trafił do sieci, Telepolis.pl

Protest ws. klimatu w Warszawie. Budzisz: Osłabianie państwa, wPolityce.pl

Republikanie pomogą Ukrainie. Co zrobił prezydent Duda?, wPolityce.pl

Po Narodowym Marszu Życia. Bault: Trzeba dalej działać, wPolityce.pl

Najwdzięczniejsi Ukraińcy nie padną przed nami na kolana, wPolityce.pl

Masz Intela? Możesz zyskać do 48% darmowej wydajności, Telepolis.pl

Prezydent: Jesteśmy gotowi do uczestnictwa w nuclear sharing, wPolityce.pl

Związkowcy z Poczty Polskiej przygotowują strajk, wPolityce.pl

Prezydent upamiętnił w Kanadzie bohaterów powstania w getcie, wPolityce.pl

Orban rusza z kampanią wyborczą Fideszu. €žOkupacja Brukseli€, wPolityce.pl

Odwołano zarząd PKP Intercity. Malinowski wraca do spółki, wPolityce.pl

Korea Południowa i Tajwan łączą siły. Szykuje się przełom, Telepolis.pl

Bodnar odpowiada na gorzkie słowa prezydenta Dudy, wPolityce.pl

Rozpoczęła się cisza wyborcza przed drugą turą wyborów, wPolityce.pl

Giertych opowiada o rozmowach z Bodnarem. Ciekawe szczegóły, wPolityce.pl

GALAX pokazał białucha co zmieści się do malucha, Telepolis.pl

Trwa cisza wyborcza przed drugą turą wyborów samorządowych, WirtualneMedia.pl

Serial €žProsta sprawa€ z Damięckim i Adamczykiem w Canal+. Znamy datę premiery, WirtualneMedia.pl

Duży wzrost wypełnienia spotami reklamowymi TVP1 i TVP2 w prime-time po wprowadzeniu zmian w ustawie

WirtualneMedia.pl, 13.12.2021

Wszystkie polskie stacje telewizyjne w listopadzie 2021 roku - pierwszym miesiącu po zmianach prawnych związanych z długością spotów reklamowych - w każdej godzinie miały średnio 10,4 mln wypełnienia reklamami. Względem listopada ub.r. czas wydłużył się o 0,4 minuty. Duże wzrosty czasu antenowego reklam odnotowały TVP1 i TVP2 w prime-time (między godz. 19.00 a 22.00) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Andrzej Śliwka ostrzega: Duży inwestor wychodzi z Elbląga, 19.04.24

Cheatujesz w grach? Możesz mieć duży problem, także w Polsce, 19.04.24

TVN liderem, duży spadek TVP1 i TVN24. €žM jak miłość€ hitem, 12.04.24

TVP1 ze specjalnym koncertem na 20. rocznicę wejścia do UE, 10.04.24

TVP1 nowym liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat. Mecz Walia-Polska hitem, 07.04.24

TVN wyprzedził w marcu TVP2 i TVP1, TV Republika dwa razy popularniejsza od Polsat News, 03.04.24

Nowy program muzyczny TVP2 ma tylko 350 tys. widzów. Hitem odcinek z Kayah, 02.04.24

TVN liderem, TVP2 i TVP1 wyprzedziły Polsat. €žM jak miłość€ i mecz Polska-Estonia hitami, 29.03.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024