Pozostałe
• Ostatnie dni składania zeznań podatkowych to idealna okazja dla oszustów do wyłudzania danych,
• Senat zdecydował w sprawie TikToka. Platformie grozi ban w USA,
• Minister kultury rezygnuje. Startuje do europarlamentu,
• Bakteria mutant z kosmosu. Jest odporna na leczenie,
• Stanowski i Kanał Sportowy ukarani ws. Janoszek. Grzywna albo areszt,
• T-Mobile otwiera Magenta Experience Center. Jedyne takie miejsce w Polsce,
• a2mobile chce przyciągnąć graczy. Ma w tym pomóc nowa subskrypcja,
• Prezes TK odpowiada Hołowni: Orzeczenia są ostateczne,
• Pierwsza Dama spotkała się z zespołami folklorystycznymi,
• Dramatyczne sceny w ukraińskich punktach paszportowych,
• NASZ TEMAT. Prezes TK skierowała pismo do marszałka Hołowni,
• Odpal Mapy Google, nie kombinuj. Będą myśleć za ciebie,
• Nowe smartfony Infinix są już w Polsce. Za 1 zł ekstra dostaniesz przydatny gadżet,
• Orange ma prezent na majówkę. To nawet pół roku abonamentu za darmo,
• Lepiej włącz to w PKO BP. Ryzykuje ten, kto nie skorzysta,
• PiS złoży wniosek o odwołanie Gasiuk-Pihowicz,
• Bandych:Premier powinien zainicjować spotkanie z prezydentem,
• Szok! Hołownia: Nie wykonam postanowienia TK ws. prezesa NBP,
• Prezes PiS: Kamiński i Wąsik wystartują w wyborach do PE,
• Papież do Polaków: Pozostańcie wierni dziedzictwu św. JP II,
WirtualneMedia.pl, 07.12.2021
Dwunastą edycję The Voice of Poland oglądało średnio 1,78 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii widownia show spadła o 120 tys. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 41,48 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Podobne
• Publicis Groupe Poland wprowadza nowe narzędzie reklamowe,
• Kiedy castingi do nowych edycji The Voice od Poland, The Voice Senior i The Voice Kids?,
• The Curse Nathana Fieldera i Bennyego Safdiego, uderzy wam do głów. Fenomen cringe comedy,
• Zmiany w The Voice of Poland. Będzie nowe studio,
• 1,59 mln widzów The Voice Kids 7 w TVP2,