Pozostałe
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video,
• Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach,
• Koniec Polskich biesiad. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP,
• Lyreco Polska klientem Imagine Nation,
• Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made,
• Kinesso dla Lincoln Electric,
• GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu,
• Łukasz Kujawa w zespole Wills Integrated,
• Ponad 90 tys. zł za reklamę przy "Faktach",
• Polsat liderem tygodnia. "Matylda" wyżej niż "Taniec z Gwiazdami",
• Tygodnik Powszechny ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP,
• Wieloletni wydawca Wiadomości znów w TVP. Wraca z TVN,
• Canal+ przed fuzją pozyskał dodatkowe udziały,
• Netflix rekordowo zyskowny. Ilu subskrybentów przybyło?,
• Beata Szydło: UE pogrąża się w absurdach Zielonego Ładu,
• Przypomniał sobie? Kosiniak-Kamysz: Bodnar torpedą zmiany,
• Krasnodębski ujawnia plan PO! "Jest na to zgoda centrali",
WirtualneMedia.pl, 01.12.2021
YouTube podsumował rok 2021 w Polsce pod względem najpopularniejszych treści. Wśród filmów wideo największym powodzeniem cieszyła się Ekipa, a listę najpopularniejszych teledysków otwiera sanahVEVO. Z kolei na nowej platformie Shorts najwięcej odbiorców przyciągnęli Czvjnik, Muffinaart oraz Justek Freestyle.
Podobne
• Śpiewak do Miszalskiego: Ale żeś ekipę zmontował,
• Zapadła klamka ws. CPK? Prezes Ryanaira wsypał ekipę Tuska,
• Kanał Zero zarobił 800 tys. zł z reklam na YouTubie. Będzie program z prof. Bralczykiem,
• Twój Styl najchętniej kupowany w 2023 roku, Zwierciadło na czele e-wydań,
• Imigranci zaatakowali ekipę programu "60 minutes"!,