Polska Prasa »
» Apart w świątecznej reklamie znów pokazuje bajkowy świat. Zmiana komunikacji nie byłaby właściwym rozwiązaniem
Pozostałe
• CERT Orange Polska: atak na 5,5 mln internautów. Nowy raport,
• TSUE nakłada na Polskę karę ws. dyrektywy o sygnalistach,
• Tomasz Sekielski odchodzi z "Newsweeka",
• Kuźmiuk: Własna waluta chroni nas przed szokami zewnętrznymi,
• Prezes PiS: To oznacza, że Polska traci suwerenność,
• Kongres CPAC. Orban o Morawieckim: Walczymy o suwerenność,
• Gotowy na Code Europe - największy festiwal technologiczny w Polsce?,
• Orange rozdaje gigabajty. Przez rok można zgarnąć aż 5600 GB ekstra,
• VeloBank z cyfrową nowością. Potrzebujesz tylko apkę mObywatel lub e-Dowód,
• Prezydent zaprosił Tuska na spotkanie ws. nuclear sharing,
• Polacy przeciwko adopcji dzieci przez pary jednopłciowe,
• Kreml grozi Polsce! "To będzie jeden z priorytetowych celów",
• Jubileusz królewieckiego filozofa Kanta w Kaliningradzie,
• Wicepremier oszukany! CBŚP zajęło samochód Gawkowskiego,
• Sikorski chciał się wyżyć na PiS, a zapowiedział stare błędy,
• Będzie rekonstrukcja rządu. Tusk z zapaleniem płuc,
• Politycy PiS alarmują ws. zagrożenia dla suwerenności,
• Samsung wprowadza do Polski nowe telewizory. Będzie inteligentniej,
• Bank Pekao S.A. partnerem wydarzenia Red Bull Konkurs Lotów,
• Tomasz Sekielski odchodzi z "Newsweeka",
WirtualneMedia.pl, 30.11.2021
Producent biżuterii Apart podobnie jak przed rokiem pokazuje w bożonarodzeniowej kampanii bajkowy świat i stawia na luksus, za które w ub.r. marka została mocno skrytykowana. Marka YES postawiła z kolei na realia, z którymi borykają się współczesne kobiety i stworzyła pewnego rodzaju manifest. - Zmiana kursu komunikacji Apartu nie byłaby dzisiaj właściwym posunięciem. Szczególnie że konkurencyjny YES zagospodarował już alternatywną tonalność. W przypadku Apartu spójność i konsekwencja - pomimo pierwotnych błędów - może wydawać się najlepszym rozwiązaniem...
Podobne