PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Niedziela, 28 listopada 2021

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Wydatki reklamowe w Polsce 4 proc. wyższe niż przed epidemią. Handel motorem wzrostu, spadki tylko w prasie i kinach



Pozostałe

WHO: Na razie nie wiadomo, czy Omikron rozprzestrzenia się szybciej, Gazeta.pl

Tusk o braku działań rządu. "Niedopuszczalne narażanie życia tysięcy Polaków", Gazeta.pl

Premier spotka się z przedstawicielami klubów opozycyjnych, wPolityce.pl

Omikron. WHO zabiera głos. Zwołano pilne spotkanie G7, wPolityce.pl

"Z głębi serca". Bocelli w hołdzie ofiarom stanu wojennego, wPolityce.pl

Historia sowieckiego agenta wpływu Arne Herløva Petersena, wPolityce.pl

Katolicy w Wielkiej Brytanii mogą uzyskać prawa człowieka!, Bibula.com

Nie żyje młody lekarz psychiatrii. Tłumy pożegnały Kacpra Gajdę, Gazeta.pl

Prezydent pogratulował Czechom, wspomniał też o Zemanie, wPolityce.pl

O. Rydzyk: Nie bądźmy bierni. Trzeba głosić prawdę, wPolityce.pl

Portugalski Belenenses rozpoczął mecz w... dziewiątkę, wPolityce.pl

Tusk nagle opowiada: Nord Stream 2 to największy błąd Merkel, wPolityce.pl

Dr Sutkowski: Potrzebna światowa solidarność ws. pandemii, wPolityce.pl

Szwajcaria: Zwolennicy utrzymania paszportów covidowych zwyciężyli w referendum, Gazeta.pl

Migranci oszukiwani przez przemytników. "Mówią nam: Umieraj, trudno", Gazeta.pl

Gdyby Onet chwalił ambasadora w Niemczech, byłoby bardzo źle, wPolityce.pl

Tusk z Sikorskim urządzili sobie pogawędkę o UE, wPolityce.pl

Policja wkroczyła na prywatną posesję. Szukali migrantów w gospodarstwie agroturystycznym, Gazeta.pl

PYZA I WIKŁO W "SIECI". Końca nie widać, wPolityce.pl

Telewizja Polska pokaże konkurs Pucharu Świata w Wiśle. Skomentują Przemysław Babiarz i Stanisław Snopek, WirtualneMedia.pl

Wydatki reklamowe w Polsce 4 proc. wyższe niż przed epidemią. Handel motorem wzrostu, spadki tylko w prasie i kinach

WirtualneMedia.pl, 25.11.2021

W pierwszych trzech kwartałach br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 7,18 mld zł, to o 18 proc. więcej niż przed rokiem o 4,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku - wynika z danych Publicis Groupe. Najmocniej przyczynili się do tego marketerzy z sektora handlowego, a niedawne zmiany dają dodatkowe wpływy reklamowe nadawcom tv.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Izrael nie sprzeda Polsce Pegasusa, 26.11.21

Chorwacki intelektualista o Polsce i sowietyzacji UE, 25.11.21

Pierwsze rozwiązania 5G w Polsce działają już w fabrykach, 25.11.21

CBŚP zatrzymało 16 osób za przemyt i handel narkotykami. Wśród nich trzej policjanci [ZDJĘCIA], 24.11.21

Prawo.pl: w sieci kwitnie handel zwolnieniami L4, 15.11.21

Biedronka zmniejszyła wydatki reklamowe. Liderem Lidl, Carrefour najbardziej w górę (TOP5), 28.10.21

Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10), 20.10.21


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2021