PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Wtorek, 16 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » PayPo wprowadza usługę €žPodziel na 3€ z ratami 0%



Pozostałe

Dowód zamieszany w przestępstwo? Uważaj na te połączenia, DI.com.pl

Gorszące plakaty we Wrocławiu! Skandaliczna reakcja Sutryka, wPolityce.pl

Konar wgniótł maskę? Sprawdź, jak ubezpieczyć auto, wPolityce.pl

Tusk chce przejść do historii jako grabarz górnictwa?, wPolityce.pl

Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał o telekomunikacji, WirtualneMedia.pl

Xiaomi szykuje nowego wymiatacza. Nadchodzi POCO F6 Pro, Telepolis.pl

T-Mobile zabierze Polakom telefony. I bardzo dobrze zrobi, Telepolis.pl

Co trzecia firma na świecie ma problemy z cyfryzacją. Jak sytuacja wygląda w Polsce?, DI.com.pl

Prezydent podziękował Czaputovej za dotychczasową współpracę, wPolityce.pl

Kamiński ujawnia: Dalsze represje wobec mnie i posła Wąsika, wPolityce.pl

I po €žaferze€. Ile osób kontrolowano Pegasusem? Zaledwie 578, wPolityce.pl

Morawiecki: Wzywam Tuska, żeby zawetował pakt migracyjny, wPolityce.pl

RELACJA. Szumowski przed komisją ds. wyborów z 2020, wPolityce.pl

Świetna retrokonsolka w niskiej cenie. Z tej okazji warto skorzystać, Telepolis.pl

IKEA szykuje prawdziwy hit. W Polsce też kupisz, Telepolis.pl

Orange Polska dołączył do ważnego programu Ministerstwa Cyfryzacji, Telepolis.pl

Motorola Edge 50 Pro - na granicy dwóch światów (pierwsze wrażenia), Telepolis.pl

Play zapowiada zmiany w cennikach. Chodzi o roaming, Telepolis.pl

Michelin likwiduje produkcję w Olsztynie. Będą zwolnienia, wPolityce.pl

€žPostępowa€ Wielkanoc u Olbrychskiego. Święconka w ogrodzie, wPolityce.pl

PayPo wprowadza usługę €žPodziel na 3€ z ratami 0%

Telepolis.pl, 17.11.2021

Płatności odroczone na dobre zadomowiły się wśród Polaków. Kolejny etap to możliwość rozłożenia płatności na trzy raty 0%. Taką usługę o nazwie Podziel na 3 przygotowała firma PayPo. W sam raz na przedświąteczne szaleństwo zakupowe.Płatności odroczone cieszą się coraz większą popularnością w Polsce. Stoi za tym nie tylko dynamiczny rozwój e-commerce, który przyniosła pandemia COVID-19, ale przede wszystkim zmieniające się zwyczaje zakupowe klientów. Współczesny konsument jest coraz bardziej świadomy, nie...

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024