Pozostałe
• Acer pokazał nowego laptopa. Ma być tanio i kompaktowo,
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video,
• Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach,
• Koniec Polskich biesiad. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP,
• Lyreco Polska klientem Imagine Nation,
• Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made,
• Kinesso dla Lincoln Electric,
• GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu,
• Łukasz Kujawa w zespole Wills Integrated,
• Ponad 90 tys. zł za reklamę przy "Faktach",
• Polsat liderem tygodnia. "Matylda" wyżej niż "Taniec z Gwiazdami",
• Tygodnik Powszechny ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP,
• Wieloletni wydawca Wiadomości znów w TVP. Wraca z TVN,
• Canal+ przed fuzją pozyskał dodatkowe udziały,
• Netflix rekordowo zyskowny. Ilu subskrybentów przybyło?,
• Beata Szydło: UE pogrąża się w absurdach Zielonego Ładu,
• Przypomniał sobie? Kosiniak-Kamysz: Bodnar torpedą zmiany,
WirtualneMedia.pl, 11.11.2021
W ciągu ostatnich 13 lat w Europie i Australii sprzedano ponad 110 mln odbiorników DAB i DAB+. Choć liczba tunerów do cyfrowego radia jest niemal dwa razy mniejsza niż subskrybentów Netflixa, to stowarzyszenie WorldDAB widzi przyszłość w tej technologii.
Podobne
• Radio cyfrowe DAB+ znów z większym zasięgiem,
• Szerszy zasięg DAB+ w Polsce,
• 1670 Netflixa rozbiło bank na gali Top Seriale 2024,
• Muzyczne Radio umiarkowanie zadowolone z emisji DAB+ w 12 miejscach,
• W Polsce rośnie sprzedaż odbiorników radiowych. Udział DAB+ to 6,7 proc.,