Pozostałe
• Samsung Galaxy Z Flip6 w nowym przecieku. Potwierdzono ważną informację,
• Gdzie odbędzie się druga tura wyborów samorządowych?,
• Wassermann apeluje o udział w II turze wyborów w Krakowie,
• Podejrzani o atak na Wołkowa zostali zatrzymani przez CBŚP,
• HONOR z wielkimi nowościami w Polsce. Te smartfony zmieniają zasady gry,
• Dziennikarz sportowy wraca do radiowej Trójki,
• Genesis prezentuje nowe obudowy. Ma być tanio i dobrze,
• Apple wprowadza cenzurę. Popularne aplikacje znikną z App Store,
• Google ocenzuruje ci SMS-y, ale to dobrze,
• Po I kw. tylko 146 mld zł dochodów i aż 24,5 mld zł deficytu,
• Sienkiewicz przed i po objęciu władzy. "Groteskowy błazen",
• Papież Franciszek: Ciemne chmury gromadzą się nad ludzkością,
• Przystąpienie do europejskiej tarczy antyrakietowej to błąd,
• Nowy iPad Air z ważnym usprawnieniem. Ukradnie je od droższego modelu,
• Plus kusi smartfonami za pół ceny. Oto co trzeba zrobić,
• Prezydent Duda przybył do Kanady. Spotka się z Trudeau,
• Obajtek: Czuję się zagrożony. Cały czas ktoś jeździ za mną,
• Izraelskie rakiety trafiły w obiekt w Iranie. "Nie ma szkód",
• Tragedia we Francji. Atak nożownika i śmierć 14-latki!,
• Nie złożyłeś jeszcze PIT-u? To masz poważny problem,
Telepolis.pl, 10.11.2021
Meta, firma Marka Zuckerberga nadzorująca serwisy Facebook i Instagram, blokuje reklamodawcom możliwość kierowania reklam na podstawie wrażliwych obszarów związanych z użytkownikami tych mediów społecznościowych, takich jak rasa lub pochodzenie etniczne, poglądy religijne i polityczne, orientacja seksualna czy zdrowie. Słyszeliśmy obawy ekspertów, że takie opcje kierowania mogą być wykorzystywane w sposób, który prowadzi do negatywnych doświadczeń dla osób z niedostatecznie reprezentowanych grup. ...
Podobne
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Reklamy Dove bez sztucznej inteligencji,
• Polsat bez obaw o reklamy spółek Skarbu Państwa? "Sytuacja się ustabilizuje",
• Wpis na Facebooku promujący wódkę. Komisja Etyki Reklamy wydała ocenę,