PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 19 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Reklamy na Facebooku i Instagramie mają omijać wrażliwe tematy



Pozostałe

Samsung Galaxy Z Flip6 w nowym przecieku. Potwierdzono ważną informację, Telepolis.pl

Gdzie odbędzie się druga tura wyborów samorządowych?, wPolityce.pl

Wassermann apeluje o udział w II turze wyborów w Krakowie, wPolityce.pl

Podejrzani o atak na Wołkowa zostali zatrzymani przez CBŚP, wPolityce.pl

HONOR z wielkimi nowościami w Polsce. Te smartfony zmieniają zasady gry, Telepolis.pl

Dziennikarz sportowy wraca do radiowej Trójki, WirtualneMedia.pl

Genesis prezentuje nowe obudowy. Ma być tanio i dobrze, Telepolis.pl

Apple wprowadza cenzurę. Popularne aplikacje znikną z App Store, Telepolis.pl

Google ocenzuruje ci SMS-y, ale to dobrze, Telepolis.pl

Po I kw. tylko 146 mld zł dochodów i aż 24,5 mld zł deficytu, wPolityce.pl

Sienkiewicz przed i po objęciu władzy. "Groteskowy błazen", wPolityce.pl

Papież Franciszek: Ciemne chmury gromadzą się nad ludzkością, wPolityce.pl

Przystąpienie do europejskiej tarczy antyrakietowej to błąd, wPolityce.pl

Nowy iPad Air z ważnym usprawnieniem. Ukradnie je od droższego modelu, Telepolis.pl

Plus kusi smartfonami za pół ceny. Oto co trzeba zrobić, Telepolis.pl

Prezydent Duda przybył do Kanady. Spotka się z Trudeau, wPolityce.pl

Obajtek: Czuję się zagrożony. Cały czas ktoś jeździ za mną, wPolityce.pl

Izraelskie rakiety trafiły w obiekt w Iranie. "Nie ma szkód", wPolityce.pl

Tragedia we Francji. Atak nożownika i śmierć 14-latki!, wPolityce.pl

Nie złożyłeś jeszcze PIT-u? To masz poważny problem, Telepolis.pl

Reklamy na Facebooku i Instagramie mają omijać wrażliwe tematy

Telepolis.pl, 10.11.2021

Meta, firma Marka Zuckerberga nadzorująca serwisy Facebook i Instagram, blokuje reklamodawcom możliwość kierowania reklam na podstawie wrażliwych obszarów związanych z użytkownikami tych mediów społecznościowych, takich jak rasa lub pochodzenie etniczne, poglądy religijne i polityczne, orientacja seksualna czy zdrowie. Słyszeliśmy obawy ekspertów, że takie opcje kierowania mogą być wykorzystywane w sposób, który prowadzi do negatywnych doświadczeń dla osób z niedostatecznie reprezentowanych grup. €“...

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł, 19.04.24

Reklamy Dove bez sztucznej inteligencji, 16.04.24

Polsat bez obaw o reklamy spółek Skarbu Państwa? "Sytuacja się ustabilizuje", 15.04.24

Wpis na Facebooku promujący wódkę. Komisja Etyki Reklamy wydała ocenę, 05.04.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024