Polska Prasa »
» Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Ma odegrać kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmy
Pozostałe
• Sprzedajesz w Internecie? Orange ostrzega przed oszustami,
• Rada nadzorcza CPK ogłosiła konkurs na prezesa spółki,
• Nie tylko pisanki i palmy. Nietypowe tradycje wielkanocne,
• "TuskoDrożyzna". Szczucki: Nie ma konkretów, jest zemsta,
• Tusk odniósł się do inflacji. Szybko zgasił go Morawiecki,
• Koalicja trzeszczy. "Próbują ukryć jak zagłosują ws.aborcji",
• Używasz iPhonea 12? iOS 17.4 ma dla Ciebie niespodziankę,
• Masz konto w mBanku? Jest sposób, by uniknąć nowych opłat,
• Pośpiech ws. likwidacji CBA. Siemoniak: Projekt jest gotowy,
• KAS zatrzymała 300 ton nielegalnych odpadów,
• Przedwyborcza gra. Bodnar: Sejm otrzyma raport ws. Pegasusa,
• Fogiel: Za rządów PiS nie obowiązywała "zasada Neumanna",
• Abp Jędraszewski:Rządzący fundują narodowi kolejny holokaust,
• MF: Będzie częściowe zwolnienie oszczędności z podatku Belki,
• Hennig-Kloska: Nie zmieniamy lokalizacji elektrowni jądrowej,
• YouTube z nową funkcją. Kliknij dwa razy i zobacz,
• Wbijaj na Media Expert. Przydatny sprzęt wyrwiesz za ułamek ceny,
• Xiaomi podało ceny swojego samochodu. To już jest hit,
• Prok. Ostrowski do Bodnara: "Pytam o Pana rachunek sumienia",
• Po spotkaniu premierów Polski i Ukrainy bez dobrych wieści,
WirtualneMedia.pl, 09.11.2021
Holding reklamowy WPP wygrał przetarg i zostanie globalnym partnerem sieci marketingowej dla Coca-Coli. Firma będzie odpowiedzialna za nadzorowanie rozwoju portfolio marek producenta napojów gazowanych. Do obsługi stworzyła nowy zespół OpenX.
Podobne