Pozostałe
• Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!,
• Albo Polska, albo Niemcy. Nie ma narodowości śląskiej,
• Szokujące plany zarządu Poczty Polskiej!Duża redukcja etatów,
• Czy Polska jest skazana na nuclear sharing?,
• RELACJA. 794. dzień wojny na Ukrainie,
• Producenci odwracają się od AMD. To NVIDIA jest na pierwszym miejscu,
• Lewica skonfliktowana. Kohut chce dywersyfikacji,
• Czy Polsce grozi wojna z Rosją? Sikorski odpowiada,
• Koalicja Tuska broni aborcji i LGBT, zamiast chrześcijan,
• Badanie CBOS. Na razie za wcześnie na euro w Polsce,
• Nieznany numer 732123538 straszy Polaków. To nie atak, tylko fuszerka,
• Uśmiechnięta wycinka drzew? Oto, ile drewna pozyskają LP!,
• Siedmiu rabinów aresztowanych za próbę wjazdu do Strefy Gazy,
• W sobotę konwencja PiS! Partia zainauguruje kampanię do PE,
• TYLKO U NAS. Błaszczak: Kurski będzie w sztabie wyborczym,
• Będzie debata Biden-Trump? Prezydent USA wyraził gotowość,
• Semeniuk-Patkowska: Przedsiębiorcy są rozczarowani rządem,
• Śledztwo ws. byłych szefów SKW umorzone. Cenckiewicz reaguje,
• Prof. Domański o exposĂŠ Sikorskiego: Odwrócenie faktów,
• Google Pixel 8a na wideo. Najważniejsze funkcje w 30 sekund,
WirtualneMedia.pl, 09.11.2021
Szacunkowa wartość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w trzecim kwartale br. wyniosła 118, 5 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 16,1 proc. - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, opracowanych we współpracy z domem mediowym Starcom (Publicis Group). Od początku roku wartość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej wyniosła 296,1 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. rok do roku.
Podobne
• Rośnie akceptacja dla reklam w podcastach,
• Tusk skreśli Ochojską?! "Rośnie front jej przeciwników",
• Radio ZET z najlepszym wynikiem od 10 lat. RMF FM liderem, rośnie Trójka,