PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Piątek, 29 marca 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Yes w kampanii afirmuje kobiecość przez potrzeby kobiet, a nie przez pryzmat męskich oczekiwań



Pozostałe

Pośpiech ws. likwidacji CBA. Siemoniak: Projekt jest gotowy, wPolityce.pl

KAS zatrzymała 300 ton nielegalnych odpadów, wPolityce.pl

Przedwyborcza gra. Bodnar: Sejm otrzyma raport ws. Pegasusa, wPolityce.pl

Fogiel: Za rządów PiS nie obowiązywała "zasada Neumanna", wPolityce.pl

Abp Jędraszewski:Rządzący fundują narodowi kolejny holokaust, wPolityce.pl

MF: Będzie częściowe zwolnienie oszczędności z podatku Belki, wPolityce.pl

Hennig-Kloska: Nie zmieniamy lokalizacji elektrowni jądrowej, wPolityce.pl

YouTube z nową funkcją. Kliknij dwa razy i zobacz, Telepolis.pl

Wbijaj na Media Expert. Przydatny sprzęt wyrwiesz za ułamek ceny, Telepolis.pl

Xiaomi podało ceny swojego samochodu. To już jest hit, Telepolis.pl

Prok. Ostrowski do Bodnara: "Pytam o Pana rachunek sumienia", wPolityce.pl

Po spotkaniu premierów Polski i Ukrainy bez dobrych wieści, wPolityce.pl

Tremendum et fascinosum. Rozważania na Wielki Tydzień, wPolityce.pl

Spóźniona reakcja. Tusk: Pakt migracyjny niedobry dla Polski, wPolityce.pl

Ludzkie serce przeleciało Atlantyk. Po raz pierwszy w historii, Telepolis.pl

Szczuje już z samego rana. Tusk: "Wiecie, o czym mówię", wPolityce.pl

Odmrożenie cen energii. To oznacza skok czynszów!, wPolityce.pl

Głosowanie przez pełnomocnika. Ostatni dzień na wniosek!, wPolityce.pl

Nowe kanały telewizyjne w usłudze CDA TV, WirtualneMedia.pl

Na nowe gry CD Projekt RED jeszcze poczekamy, Telepolis.pl

Yes w kampanii afirmuje kobiecość przez potrzeby kobiet, a nie przez pryzmat męskich oczekiwań

WirtualneMedia.pl, 05.11.2021

Marka biżuteryjna Yes w kampanii "Jestem kobietą" pokazuje kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się. Chce w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile. I choć emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska, marka zbiera pochwały za rozpoczętą kampanię. Także zdaniem strategów komunikacja marki jest bardzo odważna, ale nie kontrowersyjna. - Wątek LGBT nie może zdominować dyskusji o samym przekazie kampanii, który jest dużo głębszy. Chodzi w nim o akceptację różnorodności...

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024