Polska Prasa »
» Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)
Pozostałe
• Fundusz Sprawiedliwości najmocniej reklamowano w ZPR Media. Umowy także z WP, RMF FM, RASP i Polsatem,
• Apple zaprasza na majowy event. Oto, czego można się spodziewać,
• 20 procent więcej za powrót do biura - to warunek stawiany przez pracowników biurowych w Polsce,
• Nowy serial Zdrada z Małaszyńskim i Ogrodnikiem. Jest zwiastun i data premiery,
• Tarczyński wygarnął szefowej KE i Weberowi! "To szaleństwo",
• Szydło: Tusk zgodzi się na to, co powie Berlin czy Bruksela,
• Premier Chorwacji Plenković kandydatem na szefa KE?,
• RELACJA. Mariusz Kamiński przed komisją śledczą ds. wyborów,
• Błaszczak: Zgłosimy inicjatywę na posiedzeniu komisji obrony,
• PE zatwierdził liberalizację handlu z Ukrainą! "Bez embarga",
• Konsulaty Ukrainy nie obsługują mężczyzn w wieku poborowym!,
• Chamstwo Jońskiego wobec Kamińskiego. "Pan nie jest posłem",
• Sztuczna inteligencja w kampaniach wyborczych: nowe możliwości i zagrożenia,
• Krzysztof Stanowski skomentował materiał Szalonego Reportera. "Czekam na pozew",
• Vectra skapitulowała. Nie będzie podwyżek w trakcie obowiązywania umowy,
• Iwona Wieczorek odnaleziona? Oszuści wykorzystują sensacyjne nagłówki do wyłudzeń danych,
• Play podsumowuje pierwszy rok z Telewizją Nowej Generacji,
• Poczta Polska na potęgę gubi przesyłki. Jest reakcja UODO,
• Referendum nt. Zielonego Ładu? Jest propozycja Solidarności,
WirtualneMedia.pl, 20.10.2021
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych wzrosły rok do roku o blisko 10 proc. Więcej zarobiły telewizja, radio, magazyny i outdoor, spadły wpływy reklamowe kina, gazet i magazynów. Znacząco nakłady reklamowe podniosły Ferrero Polska, Euro-Net i właściciel sieci Media Expert, a ograniczyli je Aflofarm oraz Polkomtel.
Podobne
• Byłe gwiazdy reprezentacji ekspertami TVP Sport na Euro 2024,
• Rząd robi wielkie halo z 6 mld euro z KPO,
• Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków,
• Braughman Group Media z wielkoformatowymi kampaniami z elementem non-standard 3D oraz wiązkami ledowymi,
• Marquard Media Polska znów na sprzedaż. Ile wynosi cena wywoławcza?,
• TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu,
• Media Expert szaleje. Świetny sprzęt do wyrwania 700 zł taniej,