PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Wtorek, 23 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)



Pozostałe

Fundusz Sprawiedliwości najmocniej reklamowano w ZPR Media. Umowy także z WP, RMF FM, RASP i Polsatem, WirtualneMedia.pl

Apple zaprasza na majowy event. Oto, czego można się spodziewać, Telepolis.pl

20 procent więcej za powrót do biura - to warunek stawiany przez pracowników biurowych w Polsce, DI.com.pl

Drużyna Uniwersytetu Warszawskiego brązowymi medalistami 47. Akademickich Mistrzostwach Świata w Programowaniu Zespołowym, DI.com.pl

Nowy serial €žZdrada€ z Małaszyńskim i Ogrodnikiem. Jest zwiastun i data premiery, WirtualneMedia.pl

Tarczyński wygarnął szefowej KE i Weberowi! "To szaleństwo", wPolityce.pl

Szydło: Tusk zgodzi się na to, co powie Berlin czy Bruksela, wPolityce.pl

Premier Chorwacji Plenković kandydatem na szefa KE?, wPolityce.pl

RELACJA. Mariusz Kamiński przed komisją śledczą ds. wyborów, wPolityce.pl

Błaszczak: Zgłosimy inicjatywę na posiedzeniu komisji obrony, wPolityce.pl

PE zatwierdził liberalizację handlu z Ukrainą! "Bez embarga", wPolityce.pl

Konsulaty Ukrainy nie obsługują mężczyzn w wieku poborowym!, wPolityce.pl

Chamstwo Jońskiego wobec Kamińskiego. "Pan nie jest posłem", wPolityce.pl

Sztuczna inteligencja w kampaniach wyborczych: nowe możliwości i zagrożenia, DI.com.pl

Krzysztof Stanowski skomentował materiał Szalonego Reportera. "Czekam na pozew", WirtualneMedia.pl

Vectra skapitulowała. Nie będzie podwyżek w trakcie obowiązywania umowy, Telepolis.pl

Iwona Wieczorek odnaleziona? Oszuści wykorzystują sensacyjne nagłówki do wyłudzeń danych, DI.com.pl

Play podsumowuje pierwszy rok z Telewizją Nowej Generacji, Telepolis.pl

Poczta Polska na potęgę gubi przesyłki. Jest reakcja UODO, Telepolis.pl

Referendum nt. Zielonego Ładu? Jest propozycja Solidarności, wPolityce.pl

Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)

WirtualneMedia.pl, 20.10.2021

Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych wzrosły rok do roku o blisko 10 proc. Więcej zarobiły telewizja, radio, magazyny i outdoor, spadły wpływy reklamowe kina, gazet i magazynów. Znacząco nakłady reklamowe podniosły Ferrero Polska, Euro-Net i właściciel sieci Media Expert, a ograniczyli je Aflofarm oraz Polkomtel.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Byłe gwiazdy reprezentacji ekspertami TVP Sport na Euro 2024, 22.04.24

Rząd robi wielkie €žhalo€ z 6 mld euro z KPO, 22.04.24

Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków, 22.04.24

Braughman Group Media z wielkoformatowymi kampaniami z elementem non-standard 3D oraz wiązkami ledowymi, 22.04.24

Marquard Media Polska znów na sprzedaż. Ile wynosi cena wywoławcza?, 18.04.24

TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu, 17.04.24

Media Expert szaleje. Świetny sprzęt do wyrwania 700 zł taniej, 01.04.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024