Pozostałe
• Były senator prawomocnie skazany za znęcanie się nad psem,
• KO chwali się sukcesami rządu PiS! "Piekło zamarzło",
• Macierewicz: Zbrodnia smoleńska początkiem agresji Rosji,
• Uchylenie immunitetu Wrzosek? Korneluk: "Nie ma podstaw",
• Stacja bazowa Orange to dom dla rzadkiego rybołowa,
• Tusk zgrywa twardego: Wypalimy żelazem każdą zdradę,
• Sutryk:Jest szansa na duże środki z KPO i funduszu spójności,
• Dokąd zmierzamy?, czyli nowa książka Barbary Nowak!,
• Kolejna sensacja w Rzeszowie? "Szumny początek wiosny",
• Wtargnął do konsulatu Iranu w Paryżu. Miał mieć granat,
• Wizy dla Filipińczyków. Polscy dyplomaci przed komisją,
• Popularność języka angielskiego. Dlaczego stał się językiem międzynarodowym?,
• Serial Rodzinka.pl ma wrócić do TVP,
• Komentator sportowy rozstaje się z Viaplay. "Szukam pracy",
• Oficjalny smartfon EURO 2024 już w sprzedaży. Za tyle każdy by go kupił,
• Skargi posiadaczy samsungów. Nowa aktualizacja popsuła ich telefony (aktualizacja),
• Dlaczego warto przekazać 1,5 proc. podatku?,
• Strach przed podwyżkami,
• Chcą ukryć prawdę? Poseł poprawił ambasadora Niemiec,
• TYLKO U NAS. Szeremietiew ostrzega: To byłaby katastrofa,
WirtualneMedia.pl, 27.09.2021
Agencja Mastermind Media wygrała przetarg PKP Intercity na planowanie i zakup mediów do jednej kampanii promocyjnej przewoźnika. Pokonała w nim m.in. Carat Polska (dentsu), Sigmę Bis i ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Podobne
• Marquard Media Polska znów na sprzedaż. Ile wynosi cena wywoławcza?,
• TVP unieważniła przetarg mediowy. Value Media jednak bez rocznego kontraktu,
• Hit Kwiatu Jabłoni reklamuje PKP Intercity,
• Szwedzkie media o zabójstwie Polaka:Młodzi polują na siebie,
• Rada nadzorcza PKP PLK powołała sześcioro wiceprezesów,
• PKP Intercity wprowadza WiFiX. Internet w pociągach będzie lepszy,
• PKP Intercity wybiera agencję do obsługi mediowej,