PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Czwartek, 25 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy"



Pozostałe

Szybkie ładowanie i jego powolne początki, Telepolis.pl

Wirtualnemedia.pl zapraszają na Patronite Forum 2024 - najważniejsze wydarzenie dla twórców ery cyfrowej, WirtualneMedia.pl

MON kupił zegarek za 6 tys. zł. Miał być prezentem dla polityka z Korei, znaleziono go u członkini KRRiT, WirtualneMedia.pl

Samsung szykuje nowe słuchawki. Oto, co o nich wiemy, Telepolis.pl

Użytkownicy iPhoneów robią tak nagminnie. Tylko sobie szkodzą, Telepolis.pl

Z wiatraka kabaretu Moulin Rouge odpadły skrzydła, wPolityce.pl

Bezczelność! Sikorski poucza prezydenta ws. Nuclear Sharing, wPolityce.pl

Prof. Żurawski vel Grajewski punktuje exposĂŠ Sikorskiego!, wPolityce.pl

Sejm zajmie się "rentą wdowią". Czy jest szansa na podwyżkę?, wPolityce.pl

W piątek kanały Polsat Sport zmienią nazwy, WirtualneMedia.pl

Lidl szaleje. Taką wyprzedaż można zrobić raz na 5 lat, Telepolis.pl

Majówka nad jeziorem? Z nowymi stacjami Play nie stracisz zasięgu, Telepolis.pl

Kruger&Matz wprowadza telewizory Google TV. Kosztują grosze, Telepolis.pl

CERT Orange Polska: atak na 5,5 mln internautów. Nowy raport, Telepolis.pl

TSUE nakłada na Polskę karę ws. dyrektywy o sygnalistach, wPolityce.pl

Tomasz Sekielski odchodzi z "Newsweeka", wPolityce.pl

Kuźmiuk: Własna waluta chroni nas przed szokami zewnętrznymi, wPolityce.pl

Prezes PiS: To oznacza, że Polska traci suwerenność, wPolityce.pl

Kongres CPAC. Orban o Morawieckim: Walczymy o suwerenność, wPolityce.pl

Gotowy na Code Europe - największy festiwal technologiczny w Polsce?, DI.com.pl

H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy"

WirtualneMedia.pl, 21.09.2021

W polskich sklepach odzieżowej firmy H&M pojawiły się reklamy aplikacji zakupowej z hasłem "Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo...". To spowodowało lawinę krytycznych komentarzy w sieci, zarzucających marce stereotypowe traktowanie mężczyzn. Firma przeprosiła za reklamy i wycofała je. - Rolą dojrzałego marketera jest dostosowanie swojej komunikacji do realiów, trendów, kultury. Tutaj H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy - ocenia Marek Gonsior, doradca marek i niezależny konsultant.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Mężczyzna zamordowany w Szwecji nie był obywatelem Polski, 12.04.24

Prof. Gliński do Tuska: "Jak mężczyzna dostaje bęcki...", 09.04.24

Uzbrojony mężczyzna przetrzymuje zakładników w Ede!, 30.03.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024