PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Sobota, 27 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Kanał Sportowy zniknął na kilka godzin z YouTubea. "Klarowniejsza sytuacja dla reklamodawców"



Pozostałe

Projekt Warszawa z brązowym medalem mistrzostw Polski!, wPolityce.pl

Albo Polska, albo Niemcy. Nie ma narodowości śląskiej, wPolityce.pl

Szokujące plany zarządu Poczty Polskiej!Duża redukcja etatów, wPolityce.pl

Czy Polska jest €žskazana€ na nuclear sharing?, wPolityce.pl

RELACJA. 794. dzień wojny na Ukrainie, wPolityce.pl

Producenci odwracają się od AMD. To NVIDIA jest na pierwszym miejscu, Telepolis.pl

Lewica skonfliktowana. Kohut chce dywersyfikacji, wPolityce.pl

Czy Polsce grozi wojna z Rosją? Sikorski odpowiada, wPolityce.pl

Koalicja Tuska broni aborcji i LGBT, zamiast chrześcijan, wPolityce.pl

Badanie CBOS. Na razie za wcześnie na euro w Polsce, wPolityce.pl

Nieznany numer 732123538 straszy Polaków. To nie atak, tylko fuszerka, Telepolis.pl

Uśmiechnięta wycinka drzew? Oto, ile drewna pozyskają LP!, wPolityce.pl

Siedmiu rabinów aresztowanych za próbę wjazdu do Strefy Gazy, wPolityce.pl

W sobotę konwencja PiS! Partia zainauguruje kampanię do PE, wPolityce.pl

TYLKO U NAS. Błaszczak: Kurski będzie w sztabie wyborczym, wPolityce.pl

Będzie debata Biden-Trump? Prezydent USA wyraził gotowość, wPolityce.pl

Semeniuk-Patkowska: Przedsiębiorcy są rozczarowani rządem, wPolityce.pl

Śledztwo ws. byłych szefów SKW umorzone. Cenckiewicz reaguje, wPolityce.pl

Prof. Domański o exposĂŠ Sikorskiego: Odwrócenie faktów, wPolityce.pl

Google Pixel 8a na wideo. Najważniejsze funkcje w 30 sekund, Telepolis.pl

Kanał Sportowy zniknął na kilka godzin z YouTubea. "Klarowniejsza sytuacja dla reklamodawców"

WirtualneMedia.pl, 20.09.2021

Czy reklamodawcy mają się czego obawiać po czwartkowym zawieszeniu Kanału Sportowego przez serwis YouTube? Google tłumaczy, że "błędy się zdarzają", twórcy Kanału uspokajają, a internauci zastanawiają się, dlaczego do tego doszło. - Dopóki nie nastąpi masowy odpływ użytkowników z YouTube'a, reklamodawcy nadal będą traktowali go jako istotnego gracza - uważa Grzegorz Kita, ekspert marketingu sportowego i prezes Sport Management Polska.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

Kanał Zero zarabia mniej z reklam na YouTubie. Stanowski: rujnuje nam to ramówkę, 26.04.24

Nowy kanał naziemny będzie obsługiwany przez TVN Media, 26.04.24

Stanowski i Kanał Sportowy ukarani ws. Janoszek. Grzywna albo areszt, 24.04.24

Komentator sportowy rozstaje się z Viaplay. "Szukam pracy", 19.04.24

Dziennikarz sportowy wraca do radiowej Trójki, 19.04.24

Wardęga ogłosił, że odchodzi z YouTubea. "To zasłona dymna i ucieczka przed zarzutami", 14.04.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024