Pozostałe
• Na telewizorach na streaming przypada w Polsce już ponad 8 proc. YouTube przed Netfliksem,
• Serwis streamingowy ogranicza działalność w Polsce. Jego właściciela kupił Canal+,
• Przez rok 125 przetargów mediowych w Polsce,
• 730 tys. widzów 9. serii Ninja Warrior Polska w Polsacie,
• Zwolnienia naczelnych dzienników Polska Press. Którzy zostają?,
• Bartłomiej Sienkiewicz zbojkotował zaproszenie KRRiT,
• KRRiT wykryła nieprawidłowości w trzech stacjach. Grozi im cofnięcie koncesji,
• Piosenka "W tym jest Gazzz!" reklamuje nowy Tymbark,
• IKEA otwiera nowy format sklepu w Polsce. To jeden z pierwszych na świecie,
• VeloBank z nową agencją mediową,
• Producent Black Energy Drink i Gellwe dalej współpracuje z Initiative,
• Disney+ przejmuje prawa do transmisji piłkarskich,
• Katarzyna Burzyńska-Sychowicz po siedmiu latach wróciła do TVP,
• Radio cyfrowe DAB+ znów z większym zasięgiem,
• Marquard Media Polska znów na sprzedaż. Ile wynosi cena wywoławcza?,
• Cyfrowy Polsat wygrywa ze skarbówką. Oszczędzi ponad 50 mln zł,
• Kanał z naziemnej telewizji cyfrowej zmienia nazwę,
• RELACJA. 785. dzień wojny. Zełenski komentuje atak na Krymie,
• Bon energetyczny. Cena maksymalna 500 zł za MWh,
• Dwóch poszkodowanych po wstrząsie w kopalni Mysłowice-Wesoła,
Wprost.pl, 27.05.2020
Chociaż 10 maja wybory prezydenckie nie doszły do skutku, to nie zmienia to faktu, że Poczta Polska poniosła olbrzymie koszty związane z organizację głosowania. Doniesienia medialne mówią o nawet 68 mln złotych, a opozycja zapowiada złożenie zawiadomienia do prokuratury w sprawie dystrybucji kart do głosowania.
Podobne
• Rząd zwrócił się o pomoc do TSMC. Chodzi o energię elektryczną,
• Friz wchodzi w gry mobilne. Premiera Cloudy & Stormy,
• Miller atakuje Czarzastego. Chodzi o start Cimoszewicza,