Polska Prasa »
» W roku 2019 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Internet umacnia się na pozycji lidera reklamy (infografika)
Pozostałe
• Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach? Morawiecki popiera,
• Litewska premier: Poprzemy europejski pakt migracyjny,
• Bezczelny wpis szefa Bundeswehry! Chodzi o wschodnią flankę,
• Prezydent pozbawił A. Malinowskiego orderów i odznaczeń,
• Zatrzymano podejrzanego o współpracę z wywiadem Rosji!,
• Krajewski: "Ostatnie Pokolenie" testuje polskie państwo,
• Cudzoziemcy w polskiej policji? "Etaty lub kontrakty",
• Kosiniak-Kamysz o spotkaniu Duda-Trump. Czego oczekiwał?,
• I po co Zielony Ład? Szefowa KE o spadku konkurencyjności UE,
• Czarnek: Kiedy ten cyrk niepraworządności się skończy?,
• Netflix zapowiada koniec Wiedźmina,
• 6 powodów, dla których tablet z matowym wyświetlaczem jest lepszy,
• mBank robi sobie przerwę. Lepiej zabezpiecz gotówkę,
• TeamGroup MP44Q, czyli połączenie wydajności i pojemności,
• Czy Koalicja 13 grudnia przetrwa?Alarmujący SONDAŻ dla Tuska,
• Prezydent w ONZ: Celem powinno być ograniczanie kryzysów,
• Świrski windykuje TOK FM: Prawo obowiązuje wszystkich,
• Prawie milion dla syna zamordowanego w Szwecji Polaka,
• Kempa: Mówi się, że Tusk ześle do Wrocławia Nitrasa,
• Dagmara Kaźmierska zrezygnowała z udziału w Tańcu z Gwiazdami,
DI.com.pl, 08.05.2020
W roku 2019 tempo rozwojowe reklamy cyfrowej utrzymało dwucyfrowy indeks. Wzrost rok do roku na poziomie 10,4% spowodował, że nakłady na ten segment przekroczyły wartość 4,9 mld zł.
Podobne
• Czy Internet 5G jest dostępny dla wszystkich?,
• W T-Mobile również Internet domowy jest najszybszy,
• Najszybszy Internet mobilny w Polsce? Wiemy, jak było w marcu,