Polska Prasa »
» Wizerunek XXI wieku. 5 porad dotyczących budowy marki osobistej w social mediach
Pozostałe
• mObywatel się popsuł. Trwało to od końca lutego aż do kwietnia [NASZ NEWS],
• Huawei Band 9 już w Polsce. Nowa opaska lepsza niż smartwatch,
• RELACJA.Sikorski w exposĂŠ deklaruje współpracę i atakuje PiS,
• Hołownia: Żadna ministra z Polski 2050 nie kandyduje do PE,
• Wraca sprawa Cimoszewicza. Sąd zasięgnie dodatkowej opinii,
• Sienkiewicz chce mandatu PE. Warchoł: Niech się bogaci...,
• RELACJA. ExposĂŠ Sikorskiego. w Sejmie prezydent Andrzej Duda,
• Reklamy w Windowsie. Zaraz pojawią się też u Ciebie,
• Raspberry Pi z nowym modelem. To nie sprzęt dla każdego,
• WhatsApp doczekał się długo wyczekiwanej funkcji. Koniecznie włącz,
• TYLKO U NAS. Prof. Łabno: Niekonstytucyjne projekty ws. TK,
• Brudziński podsumowuje kadencję PE: Zielony Debilizm,
• Ukraińscy poborowi? Szef MON: Sugerowaliśmy pomoc,
• Mobbing w kancelarii Grodzkiego? Szokująca relacja!,
• Galopująca promocja LGBT w szkołach. MEN przedstawia ranking,
• Tak Departament Stanu USA... oskarża Polskę!,
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
DI.com.pl, 17.02.2020
Zbudowanie silnej marki osobistej, której podstawą są konkretne wartości, może znacząco pomóc w szukaniu nowej pracy lub w procesie pozyskiwania nowych klientów. Umiejętne komunikowanie tego, w czym jesteśmy najlepsi, aktywność podczas branżowych wydarzeń i szkoleń to jedne z podstawowych elementów podczas kreowania swojego wizerunku jako profesjonalisty w danej dziedzinie. Narzędziem, które dziś jest wręcz niezbędne, by trafić do właściwych odbiorców są social media. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, o czym trzeba pamiętać podczas działań z zakresu...
Podobne
• Banki z roku na rok wydają więcej na reklamę. "Branża buduje wizerunek praktycznego partnera",
• Ludobójstwo XXI w. Chiny dzisiaj to nowy ZSRR tylko bardziej,
• Wzrost negatywnych wzmianek o Hołowni w sieci. Wizerunek w tarapatach?,
• PBS zbada wizerunek i efektywność kampanii dla PKP Intercity,