Pozostałe
• MediaTek Dimensity 6300 - nowy procesor do tanich smartfonów,
• Masz Wi-Fi? To jest pilna rzecz do zrobienia,
• Huawei Watch Fit 3 wygląda jak zegarek Apple,
• Kempa:Haniebny atak na Romę Wąsik, zwracam się do żony Tuska,
• NEWS. Resort Sienkiewicza uderzy w kapelanów? Mamy maila!,
• Kosiniak-Kamysz: "Nie prawacy, nie lewacy, ale Polacy",
• Trzaskowski promuje kandydata w Toruniu. Gra środkami z KPO,
• Miszalski: Wszystkie moje obietnice zostaną zrealizowane,
• Czerwiński: Jaśkowiak próbuje wykonywać rozpaczliwe ruchy,
• Adidas ubierze polskich olimpijczyków. Burza w sieci!,
• Gibała pokazał w Krakowie imitację fotela prezydenckiego,
• Samsung Galaxy Z Flip6 w nowym przecieku. Potwierdzono ważną informację,
• Gdzie odbędzie się druga tura wyborów samorządowych?,
• Wassermann apeluje o udział w II turze wyborów w Krakowie,
• Podejrzani o atak na Wołkowa zostali zatrzymani przez CBŚP,
• HONOR z wielkimi nowościami w Polsce. Te smartfony zmieniają zasady gry,
• Dziennikarz sportowy wraca do radiowej Trójki,
• Genesis prezentuje nowe obudowy. Ma być tanio i dobrze,
• Apple wprowadza cenzurę. Popularne aplikacje znikną z App Store,
• Google ocenzuruje ci SMS-y, ale to dobrze,
DI.com.pl, 11.12.2019
Na czym polega fenomen marek sprzedających kosmetyki z katalogu? Nie widzimy ich na żywo, nie możemy wypróbować, a mimo wszystko przyciągają wzrok na kolorowych stronach broszurek. Wysyłka? Trochę odbiega od standardów drogerii internetowych. Zwykle konsultanci składają zbiorowe zamówienie, gdy zbierze się kilku chętnych na towar. I to oni jako pośrednicy między marką a klientami dostarczają produkty, dbając o dobre relacje. Co zatem mają w sobie kosmetyki z katalogu i dlaczego tak chętnie po nie sięgamy? Na świeczniku marka Avon.
Podobne