Pozostałe
• Genesis Radium 350D, czyli dobry dźwięk w niskiej cenie,
• TVP szykuje serial i teleturniej. Premiera na Euro 2024,
• Pasmo poranne Dobrego dnia w TVP3 ogląda 17 tys. widzów,
• Była dziennikarka TVP Info przeszła do agencji PR,
• Więcej pieniędzy dla niektórych w Agorze. Nastroje nadal zróżnicowane,
• Polsat planuje kolejne edycje dwóch hitów rozrywkowych. Kiedy emisja?,
• Połowa pracowników Bauera z podwyżkami. Ale porozumienia brak,
• Polpharma promuje Metafen dla młodych,
• Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową,
• Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique,
• Agencje reklamowe mówią nie pracy dla sektora paliw kopalnych,
• Marcin Dec już nie nadzoruje Polska Press,
• Meta Platforms podwoiła zysk. Gorzej z prognozami,
• Viaplay też będzie walczyć ze współdzieleniem kont,
• Karnowscy znów proszą o pieniądze. Wpłaty przez Fundację Mamy i Taty,
• Wirtualnemedia.pl zapraszają na panel podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego Informacja i dezinformacja,
• W Polskim Radiu mniej czasu dla rządzących niż w TVP,
• TVN Style nadal bez nowej koncesji. Pismo prawników TVN trafiło do KRRiT,
• CPK i Via Carpatia wpisane do sieci TEN-Ts,
• Jest zielone światło! Rakiety AARGM-ER mogą trafić do Polski,
Bibula.com, 08.11.2019
Nowa kampania marketingowa IKEA oburzyła Duńczyków. Nie podoba im się to, że próbują oddzielić święta od chrześcijaństwa. W katalogach szwedzkiego giganta branży meblarskiej pojawiła się już nowa świąteczna kolekcja. Tym razem jednak w dotyczących jej materiałach promocyjnych usunięto wszelkie nawiązania do ich chrześcijańskiego charakteru. Na przykład zamiast określenia święta Bożego Narodzenia użyto w nich neutralnego […]
Podobne
• IKEA otwiera nowy format sklepu w Polsce. To jeden z pierwszych na świecie,
• IKEA szykuje prawdziwy hit. W Polsce też kupisz,
• IKEA wprowadza turbociekawy sprzęt. W Polsce też kupisz,