Pozostałe
• Noctua ma nowe chłodzenie. Jest małe, ciche i wydajne,
• Personalizowane prezenty dla mamy: jak stworzyć dar, który wyrazi Twoją miłość,
• Kompleksowe wykończenia wnętrz - czyli jakie?,
• Q&A: Najczęściej zadawane pytania o odbiór nieruchomości,
• Ciesnie nadgarstka - czym się charakteryzują?,
• Unia zdelegalizuje znaną aplikację? Termin mija 23 kwietnia,
• OnePlus Watch 2 Nordic Blue Edition w przedsprzedaży. Słuchawki za darmo,
• Prezydent w Kanadzie: To szansa na neutralność klimatyczną,
• Co za starcie! Marianna Schreiber kontra generał Polko,
• Zalewska o dyrektywie budynkowej: To bujda na resorach!,
• Hejt! Wawrykiewicz atakuje Kamińskiego: "Warcholstwo",
• Politycy Suwerennej Polski punktują prokurator Kowalską!,
• Orange Polska w 1Q 2024 r. Spadek przychodów i zysku, wzrost liczby klientów,
• Razer Viper V3 Pro. To sprzęt dla prawdziwych wyjadaczy,
• Szefowa PE ostrzega przed dezinformacją podczas wyborów,
• Miasteczko we Francji sprzeda dom za 1 euro,
• Ignaczak-Bandych:Działania prezydenta w USA będą procentować,
• Znana Grupa planuje redukcję tysiąca etatów,
• Sunak w Warszawie. Tusk: Będziemy szukali wspólnych działań,
• Orange Polska zarobił mniej. Ma 1,4 mln klientów światłowodu,
Wprost.pl, 04.11.2019
Przywykliśmy, że język reklam przechodzi do polszczyzny potocznej. Okazuje się, że od jego używania nie stronią także politycy, czego popis dał Robert Biedroń, komentując post Krystyny Pawłowicz na Twitterze.
Podobne
• Tusk i Biedroń oddelegowali wyborców do poparcia TD,
• Co wspólnego mają ze soba Gomoła, Tusk, Biedroń i Hołownia?,
• Już wojna? Biedroń wzywa, by nie głosować na Trzecią Drogę!,