Pozostałe
• Kandydat na prezydenta Krakowa pisze do szefa Polityki. Wytyka konflikt interesów,
• Rewolucyjna funkcja Windowsa tylko dla wybranych?,
• Razer zamieni Twojego smartfona w konsolę do gier,
• Telewizja Polska sprzedaje prawa do transmisji Euro 2024. Będą strefy kibica,
• Prezydent Duda: Adam Bodnar łamie wszystkie reguły,
• Ważne pytania Fotygi i Złotowskiego do KE. Chodzi o Chiny,
• Bocheński reaguje na skandaliczny wpis szefa Bundeswehry,
• Bosak nie wystartuje do PE! Wbija szpilę Tuskowi,
• Acer pokazał nowego laptopa. Ma być tanio i kompaktowo,
• Koleejny reporter odszedł z RMF FM,
• Znana dziennikarka dołącza do portalu Goniec.pl,
• Reklamy w TV Republika znów drożeją. O kilka tys. zł,
• Viaplay jako opcja dodatkowa w Amazon Prime Video,
• Dwa kanały po polsku dostały koncesję w Czechach,
• Koniec Polskich biesiad. Flagowy projekt Mateusza Matyszkowicza nie wróci do TVP,
• Lyreco Polska klientem Imagine Nation,
• Samsung Customer Care przedłuża współpracę z Hand Made,
• Kinesso dla Lincoln Electric,
• GPW ma nowego dyrektora działu komunikacji i marketingu,
• Łukasz Kujawa w zespole Wills Integrated,
Wprost.pl, 31.07.2019
Szwedzkie przedsiębiorstwo odzieżowe H&M wprowadza niemal rewolucyjną zmianę w płatnościach za zakupy. Klienci będą mieli aż 14 dni, by zdecydować czy chcą zachować, a co za tym idzie zapłacić za produkt, który wcześniej wzięli ze sklepów.
Podobne
• Netflix ruszył ze zdjęciami do 4. sezonu Wiedźmina. Będzie też piątka,
• HMD prezentuje przezroczysty telefon z klapką. Będzie rozdawany za darmo,
• Realme Narzo 70x 5G będzie pogromcą budżetowców. Jest data premiery,
• Wielkie czadowe uwielbienie,
• Wielkie zamieszanie na turnieju CS2. O co poszło?,
• WIELKIE POLKI. Halina Konopacka: Życie ze złota,